به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه ساری، صبح جمعه ۸ اسفندماه ۱۳۹۳ جلسه ی هم اندیشی اعضاء شورای اسلامی روستاهای منطقه ی نرماب دوسر از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه با مهندس دامادی، نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با حضور بخشدار در منزل یکی از اهالی در ساری برگزار شد.

در این نشست اعضاء شورای اسلامی روستاهای منطقه ی نرماب دوسر مشکلات و کمبودهای روستای خود را حهت پیگیری به آقای مهندس دامادی بازگو کرده و در این مورد با وی به گفتگو نشستند.

در این جلسه علاوه بر مهندس دامادی و آقای امینی، آقای مهندس تور رئس اداره راه روستایی شهرستان ساری و آقای مهندس فیاض مدیر بنیاد مسکن روستایی شهرستان ساری حضور داشتند تا به سوالات و خواسته های اعضاء شورای روستاهای منطقه پاسخ دهند.

یکی از نتایج این جلسه که درخواست و انتظار اصلی اعضاء شورا و اهالی روستاهای منطقه ی نرماب دوسر از مسئولین امر به ویژه نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی بود بحث آسفالت راه روستایی از روستای سیاوشکلا تا بالاده و تا سه راهی فولاد محله بود که طبق قول و هماهنگی مهندس دامادی مقرر شد تا این موضوع به شکل جدی پیگیری و در دستور کار مسئولین امر قرار گیرد.

……………………………………………

سادوا: از پایگاه خبری چهاردانگه ساری (چهاردانگه نیوز) برای پوشش خبری این جلسه سپاسگزاریم. اینکه از اعضای شورای اسلامی بالاده نیز کسی در این جلسه حضور داشته یا خیر؛ اطلاعی در دست نداریم و متاسفانه اعضای شورای اسلامی بالاده علی رغم قولهای تبلیغاتی که در زمان انتخابات در مصاحبه با همین سایت مبنی بر همکاری با سایت سادوا داده بودند، کمترین اطلاع رسانی در باره اینگونه جلسات را با ما نداشته و مردم بالاده همواره از فعالیت های شورا بی اطلاع هستند! امیدواریم اعضای شورا به امر مهم اطلاع رسانی توجه بیشتری نمایند.

jalaseh-narmab2sar-93-12-8-2

jalaseh-narmab2sar-93-12-8-3

jalaseh-narmab2sar-93-12-8-1


authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۹ اسفند ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام
امیدوارم اعضای محترم شورا به آقای مهندس دامادی فرموده باشند که:
ما بالادهی ها بعد از هر مرحله بارش برف سنگین (۲۰-۱۰ سانتی متر!!!!)
برای ۳ روز جاده دسترسی مون بسته هست!
برای ۳ روز برق نداریم!
و برای ۵-۴ روز تلفن نداریم!

ساداتی تیله بنی گفت

سلام. از تمام روستاهای منطقه بودند و از روستای بالاده آقای ساداتی و خانم چهاردهی حضور داشتند.
………………………………………
سادوا: سلام جناب ساداتی تیله بنی. از شما سپاسگزاریم که اطلاع رسانی کردید. کاش اعضای شورای بالاده این خبر را به ما اطلاع میدادند.