جلسه پرسش و پاسخ نامزدهای شورای اسلامی بالاده / به اطلاع اهالی محترم روستای بالاده می رساند که جلسه پرسش و پاسخ ۱۱ تن از نامزدهای شورای اسلامی بالاده در ساعت ۵ بعد از ظهر روز پنج شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۲ در تکیه روستای بالاده برگزار می شود. در این نشست، نامزدها به پرسش های مختلف اهالی بالاده در رابطه با چگونگی فعالیت و برنامه های خود پاسخ خواهند داد. امید که این نشست با حضور حداکثری و طرح تمامی مسایل و مشکلات فعلی و آینده بالاده برگزار گردد تا مردم با شناخت از نامزدها به آنها رای بدهند.

یادآوری می شود که این خبر پس از دریافت فراخوان پیامکی این نشست از طریق سامانه ۰۶۶۰۰۰۱۵۳۵۲ متعلق به پایگاه بسیج  شهدای بالاده که برای اهالی بالاده ارسال شده، در سایت سادوا درج گردید.

موضوعات مرتبط با انتخاب شورای اسلامی بالاده ……………………………………………………………

شما هم عضو شورای اسلامی بالاده شوید

زمان و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا

تعداد نامزدهای شورای اسلامی بالاده مشخص شدند

طرح مصاحبه با نامزدهای شورای اسلامی بالاده + اسامی نامزدها

مصاحبه با نامزدهای شورای اسلامی بالاده: ۱ . خانم سکینه چاردِه ۲ . سیدمهدی ساداتی

مصاحبه با نامزدهای شورای اسلامی بالاده: ۳ – آقای سید رسول هاشمی

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۴ خرداد ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام. آقای آزموده. شما ساعت برگزاری جلسه بااعضای شورا رو ساعت ۱۷اعلام نکرده بودید؟ آقا یا خانوم ساحل نشین! بی غم حرفتون رو راحت بزنید. منظور شماآقای س… هست. اگر به شما می گفتند جلسه ساعت ۵ غروبه و بدون هماهنگی ساعت ۷ برگزار میشد و شما از ساعت ۱۷تا ۳۰/۱۷ جلوی تکیه منتظر می موندید چکار میکردید؟ تازه اگر برای امتحان دانشگاه باید زودتر خودتونو به ساری می رسوندید. قضاوت این دیگه با جناب عالی. باتشکر از آقای آزموده.
…………………………………………..
با سلام. ما هم طبق اطلاع رسانی دست اندرکاران این نشست، ساعت را اعلام کردیم. متاسفانه این دوستان پس از پایان نشست، کمترین اطلاع رسانی هم نکردند تا مردم از محتوای این نشست آگاه شوند حتی یکی از آنها با نام مستعار « ریش سفید بالاده » از ما طلبکار هم بود.