حمایت شواراها و دهیاری های بخش چهاردانگه از آقای امینی بخشدار چهاردانگه/ شوراهای اسلامی و دهیاران بخش چهاردانگه در نامه ای به استاندار محترم استان مازندران حمایت خویش و اهالی بخش چهاردانگه را در ادامه خدمت جناب آقای اسماعیل امینی بخشدار محترم چهاردانگه  به مردم محروم بخش خواستار شدند. قابل گفتن است جناب آقای امینی در مدت خدمت در بخش چهاردانگه با حضور چندین باره در اکثر روستاهای بخش و پیگیری مشکلات مردم و برخورد بسیار متواضعانه  و سعه صدر خویش باعث جلب رضایت مردم شده است. آقای امینی بخشدار محترم بخش چهاردانگه با استقرار در مرکز بخش به طور شبانه روزی پیگیر امورات مردم بوده و تمام اهتمام خویش را بر حل مشکلات بخش وسیع  و محروم چهاردانگه می نماید. نامه شوراهای اسلامی و دهیاران  بخش  چهاردانگه نشانه میزان رضایتمندی مردم از جناب آقای امینی بخشدار محبوب و مردمی بخش چهاردانگه می باشد. با توجه به درخواست مردم بخش، استدعای قاطبه اهالی بر ادامه خدمت جناب آقای امینی به عنوان بخشدار چهاردانگه می باشد.

یکی از افتخارات نظام اسلامی به داشتن مدیرانی می باشد که برخاسته از متن مردم بوده و با تمام وجود مشکلات را با گوشت و پوست خود لمس نموده و در صدد رفع مشکلات مردم می باشند و جناب آقای امینی بخشدار محترم بخش چهاردانگه از دسته ی چنین مدیران می باشد.

………………………………………………………………………………..

سادوا: لازم به یادآوری است که پسوند فامیلی آقای استاندار « ربیع فلاح جلودار» می باشد که در نامه زیر به اشتباه «فلاح نژاد» نوشته شده است. 

استاندار محترم مازندران جناب آقای دکتر ربیع فلاح جلودار

با سلام و احترام

بدین وسیله شوراهای اسلامی و دهیاری های منطقه چهاردانگه ساری در راستای انعکاس تلاش و تعامل مسئولین محترم، و ضمن اذعان به این مهم که بخشداری به عنوان نخستین نهاد قانونی بالادست شوراها و دهیاران نقش بسیار مهمی در عملکرد شوراها و رضایتمندی مردم ایفا می کند، به استحضار می رساند که جناب آقای امینی کیاسری در سمت بخشدار چهاردانگه حقیقتاً تاکنون تعامل سازنده و دلسوزانه ای با شوراها و دهیاران منطقه داشته و همکاری و تلاشی بسیار فراتر از وظایف و اختیارات قانونی خویش برای منطقه انجام داده اند که ضمن تقدیر و تشکر از ایشان از طرف اهالی شهر کیاسر و ۹۵ روستای منطقه چهاردانگه، خواهشمند است حمایت و رضایت کامل مسئولین روستاها را از بخشدار کنونی در خصوص این نهاد مهم مطمع نظر قرار داده و در تصمیمات خویش لحاظ فرمایید.

نقل از وبلاگ: چهاردانگه ساری با تاریخ کهن

مقاله مرتبط ………………………………………………………………….

آقای بخشدار، از جنس چهاردانگه برای چهاردانگه / عین اله آزموده  ۱/۷/۱۳۹۲

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۹ بهمن ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام به آقای آزموده مدیر سایت وزین سادوا، استاندار مازندران آقای «ربیع فلاح جلودار» می باشد که لازم است تصحیح شود. با سپاس فراوان.
……………………………………
سادوا: با سلام و سپاس از یادآوری شما. اشتباه در بخش تایپی نامه اصلاح شد. اما در بخش تصویری نامه هم چنان باقی خواهد ماند.