مصاحبه با نامزدهای شورای اسلامی بالاده: ۷ – آقای قاسمعلی دهبندی/ در این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی، ۱۱ نامزد برای عضویت در شورای اسلامی بالاده تایید صلاحیت شده اند که سایت سادوا با انجام مصاحبه ای یکسان، به معرفی نامزدها و دیدگاه های آنان در باره مشکلات بالاده و نحوه فعالیت شان پس از انتخاب شدن پرداخته است. جناب قاسمعلی دهبندی نیز به این مصاحبه پاسخ داده اند و انتظار داریم سایر نامزدها نیز هر چه زودتر نسبت به ارسال پاسخ ها اقدام نمایند تا مردم بالاده با توجه به دیدگاه های نامزدها به آنها رأی بدهند.

……………………………………………………………………….

نامزد ۷ : آقای قاسمعلی دهبندی    فرزند علی اصغر ( معروف به کِل علی اصغر ) و نوه کِل علی و سیدسکینه عمادی   نام مادر: مریم توبه فرزند شعبان    تولد ۱۳۴۵/۲/۱    محل سکونت: ساری    تحصیلات: لیسانس عمران   شغل: پیمانکار   شماره تماس ۰۹۱۱۳۵۴۴۷۰۴  (عکس از: عین اله آزموده/ پاییز ۱۳۸۷)

……………………………………………………………………………….

۱ . چه عوامل و انگیزه هایی باعث شد تا شما بعنوان یک بالادهی احساس مسئولیت کرده و برای عضویت در شورای اسلامی روستا ثبت نام کنید؟

پاسخ: بنده قلباً علاقمند به حل مشکلات عمرانی بالاده بوده و می توانم در حد توان خود و با همکاری سایر اعضای شورا بخشی از مشکلات بالاده را حل کنم.

۲ . چه ویژگی های مثبتی برای عضویت در شورای اسلامی بالاده دارید؟

پاسخ: مشکلات بالاده را از نزدیک لمس کردم و با داشتن راه حل های علمی و همچنین داشتن تجربه و توان اجرائی نامزد عضویت در شورای اسلامی بالاده شدم.

۳ . لطفاً سابقه مدیریتی خود در سازمان ها و نهادهای دیگر را بیان کنید.

پاسخ: در ارگانهای دولتی سابقه مدیریتی ندارم اما در شرکت های خصوصی به عنوان مسئول کارهای اجرایی و مدیر عامل مشغول فعالیت و تجربه دارم.

۴ . (فقط نامزد « خانم» پاسخ دهد) با توجه به اینکه شما اولین خانمی هستید که در برای عضویت در شورای اسلامی بالاده ثبت نام کرده، خود را برای این پست چگونه ارزیابی می کنید؟

پاسخ: —–

۵ . به نظر شما بهترین ترکیب اعضای شورای جدید بالاده برای کارایی بهتر کدامیک از گزینه های زیر است؟ الف. هر سه عضو بومی بالاده (ساکن دائمی) باشند  ب. هر سه نفر غیر بومی باشند   پ. ترکیبی از بومی و مهاجر.

پاسخ: موافق ترکیب اعضای بومی و مهاجر هستم .

۶ . مهم ترین مشکل و یا مشکلات امروز بالاده را چه می دانید؟ (لطفاً مشکلات را به ترتیب الف، ب، پ …. بیان کنید که در ادامه نیز نیازمند پاسخ است)

پاسخ: الف. اجرای طرح هادی و تفصیلی و بهسازی بالاده (ساماندهی کوچه ها و خیابان ها و معابر و ….)   ب. پیگیری اصلاح شبکه آب   پ. پیگیری راه اندازی و تجهیز درمانگاه در حال ساخت بالاده و جذب نیروی درمانی و ماهر از بین اهالی.

۷ .  آیا شورای اسلامی در دوره چهار ساله مسئولیتش قادر به حل مشکلات بالاده که برشمرده اید، خواهد بود؟ چگونه؟

پاسخ: هیچ کس به تنهایی قادر به حل مشکلات بالاده نخواهد بود و چنانچه گفته اند « یک دست صدا ندارد » و این امر مهم مستلزم همکاری و همدلی همه اقشار بالاده می باشد.

۸ . به نظر شما چه راه حل هایی برای این مشکلات وجود دارد؟ (لطفاً برای هر مشکل به صورت جداگانه بیان کنید.)

پاسخ: الف. پیگیری و تعامل با سازمان بنیاد مسکن در خصوص اجرای طرح هادی روستایی در بالاده    ب: تعامل و گرفتن کمک از اداره آب و فاضلاب روستایی استان مازندران در جهت اصلاح شبکه آب بالاده   پ. مذاکره با مسئولین بهداشتی – درمانی استان و توجیه آنها در خصوص لزوم ساخت و تجهیز درمانگاه در بالاده تا هر از گاهی بخاطر  دوری بالاده از مراکز درمانی کیاسر و تلمادره، شاهد حوادث ناگوار نباشیم .

۹ . با توجه به پرسش شماره ۶، الویت با حل کدام یک از مشکلات بالاده می باشد؟

پاسخ: با توجه به مشکلات فراوان بالاده، حل هر کدام از مشکلات ذکر شده در جایگاه خود از اهمیت بسزایی برخوردار است. ولی قابل ذکر است که با یک برنامه ریزی مدون و پیگیری مشکلات می توان همزمان و به طور موازی اقدام کرد.

۱۰ . (فقط نامزدهای غیر بومی پاسخ بدهند) با توجه به اینکه شما در مکانی غیر از بالاده ساکن هستید چگونه می توانید در انجام وظایف تان در بالاده بپردازید؟

پاسخ: انتخاب ترکیب بومی – مهاجر به این دلیل بوده که با تقسیم وظایف می توان کارها را در مکان هایی که لازم هست پیگیری کرد. شورا یعنی همکاری چندین نفر و نه یک نفر.

۱۱ . (فقط نامزدهای غیر بومی پاسخ بدهند) در صورتیکه نیاز به حضور فوری شما در بالاده باشد چگونه و طی چند ساعت خود را به بالاده می رسانید؟

پاسخ: در کمترین زمان خود را به بالاده خواهم رساند. هم چنین در اکثر ایام سال و در آخر هفته ها در بالاده حضور دارم.

۱۲ . آیا به این اصل معتقد هستید که وظایف شورا یک وظیفه گروهی بوده و باید تقسیم وظیفه برای انجام امور صورت گیرد؟ لطفاً توضیح دهید.

پاسخ: شورا یعنی با هم بودن و اتفاق نظر داشتن. هر یک از اعضای شورا با توجه به محل سکونت و مهارت ها و تجربه های خود مسئولیت پیگیری و انجام بخشی از امور را بر عهده خواهند گرفت.

۱۳ . نحوه همکاری و تعامل شما با دو عضو دیگر شورا چگونه خواهد بود؟

پاسخ: برای آبادانی بالاده باید با همدیگر همفکری و همکاری و تعامل سازنده داشته باشیم .

۱۴ . با توجه به اینکه شورای جدید طی فرایندی قانونی برگزیده می شود سایت سادوا به عنوان تنها پایگاه اطلاع رسانی بالاده، بنا دارد هر ساله گزارش عملکرد و بیان نقاط ضعف و قدرت شورا را با مردم در میان بگذارد. نظرتان در این باره چیست؟

پاسخ: این حق طبیعی هر بالادهی های عزیز می باشد که از امور انجام شده و یا در دست اقدام و انجام در روستا توسط شورا اطلاع داشته باشند.

۱۵ . مردم چگونه می توانند به شورای اسلامی بالاده کمک مشورتی و فکری در رابطه با انجام بهینه امور بالاده نمایند؟

پاسخ: انتخاب یک کار گروه چند نفره طی نشست جداگانه با سه قشر « سالخوردگان »،  « میانسالان » و « جوانان » می تواند محرکی باشد برای شرکت همه مردم بالاده در آبادانی روستا.

۱۶٫ دیدگاه شما در استفاده از تجربیات اعضای شورای قبلی بالاده چیست؟

پاسخ: مطمئناً از تجربیات آنها استفاده خواهم نمود.

۱۷ . دیدگاه شما در استفاده از مشورت های مدیران، نخبگان، بزرگان، انجمن فرهنگی سادوا، ستاد یادواره شهدا، پایگاه بسیج و سایر متخصصان بالادهی چیست؟

پاسخ: در پاسخ به پرسش شماره ۱۵ این موضوع را مورد تاکید قرار دادم و استفاده از مشورت اقشار مختلف بالاده می تواند شامل حال این عزیزان نیز باشد، چون جزئی از مردم هستند.

۱۸ . جایگاه بانوان بالادهی (به ویژه نسل تحصیلکرده و  دانشگاهی که بسیار علاقمند به پیشرفت و آبادانی بالاده هستند)، برای همیاری با شورای اسلامی را چگونه ارزیابی می کنید؟

پاسخ: بانوان محترم نیمی از جمعیت بالاده هستند در صورت تمایل آنها می توانیم بخشی از امور را به آنها بسپاریم . در آبادانی بالاده جنسیت مطرح نیست و در انجام صحیح امور توانایی و پشتکار ملاک است .

۱۹ . دیدگاه شما برای مشارکت جوانان در امور بالاده و همیاری با شورای اسلامی چیست؟

پاسخ: حضور جوانان بالاده را در کارگروه ها لازم می دانم.

۲۰ . چنانچه بخواهید برای بالاده « دهیار» انتخاب کنید، دهیار باید دارای چه ویژگی هایی باشد؟

پاسخ: به طور قطع، دهیار باید فردی بومی و توانمند باشد.

۲۱ . چقدر خود را ملزم به پیگیری امور مردم در روستای بالاده و ادارات کیاسر و ساری می دانید؟

پاسخ: بدون پیگیری مداوم و موثر هر یک از اعضای شورا، هیچ کاری انجام نمی گیرد و اعضای شورا وظیفه دارند تا مرحله نهایی و اتمام امور، پیگیر باشند.

۲۲ . واکنش شما در مقابل انتقادات دیگران (که همیشه هم وجود دارد) چگونه خواهد بود؟

پاسخ: مردم حق انتقاد از عملکرد شورا را دارند و اعضای شورا نیز باید انتقادپذیر باشند و بنده نیز با نهایت احترام به تمامی دیدگاه ها و نقدها، پاسخگو خواهم بود.

۲۳ . آیا به مردم اطمینان می دهید که در انتخاب شما، یکی از بهترین گزینه ها را انتخاب کرده اند و امیدوار به بهبود شرایط عمومی بالاده باشند؟

پاسخ: امیدوارم با انتخاب بنده، با تمام توان نسبت به حُسن اعتمادشان و در خور شأن آنها انجام وظیفه کنم.

۲۴ . چنانچه حرفی با مردم دارید، بیان کنید. (حداکثر در ۱۰ سطر)

پاسخ: با توجه به سوالات طرح شده در  سایت سادوا و پاسخ های اینجانب، مطمئن هستم که بدون مشارکت شما مردم فهیم بالاده قادر به انجام وظایف خود در حد شأن و منزلت شما نخواهم بود. از تمام بالادهی های عزیز تقاضا دارم که به دور از هرگونه تعصبات طایفه ای، پس از انتخاب شورا با تمام توان و وجود همکاری لازم را داشته باشند. بالاده مربوط به یک طایفه خاص نیست و بالاده برای همه ی بالادهی هاست.

با سپاس و قدردانی از تمام بالادهی ها و مدیر فهیم سایت سادوا.

……………………………………………………………………………………..

سایت سادوا: با سپاس از جناب آقای قاسمعلی دهبندی که به پرسش ها پاسخ گفته اند، برایشان آرزوی موفقیت و تندرستی داریم. لازم به ذکر است که آقای دهبندی عضو انجمن فرهنگی سادوای بالاده نیز می باشند.

موضوعات مرتبط با انتخاب شورای اسلامی بالاده ………………………………………………………………..

شما هم عضو شورای اسلامی بالاده شوید

زمان و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا

تعداد نامزدهای شورای اسلامی بالاده مشخص شدند

طرح مصاحبه با نامزدهای شورای اسلامی بالاده + اسامی نامزدها

مصاحبه با نامزدهای شورای اسلامی بالاده: ۱ . خانم سکینه چاردِه ۲ . سیدمهدی ساداتی

مصاحبه با نامزدهای شورای اسلامی بالاده: ۳ – آقای سید رسول هاشمی

جلسه پرسش و پاسخ نامزدهای شورای اسلامی بالاده

مصاحبه با نامزدهای شورای اسلامی بالاده: ۴ – آقای سید فخرالدین ساداتی

مصاحبه با نامزدهای شورای اسلامی بالاده: ۶ – آقای محمد دهبندی

مصاحبه با نامزدهای شورای اسلامی بالاده: ۵ – آقای سیدخلیل ساداتی

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۱ خرداد ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

باسلام
جناب آقای مهندس دهبندی، بالاده برای پیشرفت و آبادانی بهتر، حضور افراد باسواد و توانمندی مثل شما را می طلبد. امیدوارم در این حضور موفق و سربلند باشید.

باتشکر از پاسخگویی جناب آقای مهندس دهبندی و با آرزوی موفقیت برای ایشان و تمامی عزیزان.

از آقای مهندس قاسم دهبندی باید تشکر کنم که جواب های روشن و کامل دادند.
امیدوارم ایشون رای بیارن و مشکلات بالاده رو حل کنن. بخدای اَتِه واحِد قسم ( تکیه کلام گَت نِنای عزیزم) دیگه خسته شدیم از بس چشم به راه دوختیم تا شاید مسئولی بیاد و وعده ای بده و بره و پشت سرش رو هم نیگاه نکنه.

جناب آقای مهندس قاسمعلی دهبندی
از اینکه خود را سهیم مشکلات بالاده دانسته و در جهت حل مشکلات بالاده عزیزمان پا در عرصه انتخابات شورا نهاده اید کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم.