تعداد نامزدهای شورای اسلامی بالاده مشخص شدند / با پایان یافتن مهلت قانونی ثبت نام از نامزدهای چهارمین دوره انتخاب شوراهای اسلامی شهر و روستا، اسامی داوطلبان عضویت در شورای اسلامی بالاده نیز مشخص شد. خبرها حاکی از نام نویسی ۱۲ نفر می باشد که در زمان مقرر ثبت نام کرده اند. آمار کلی این نامزدها به شرح زیر می باشد. لازم به ذکر است که تا زمان تایید صلاحیت این نامزدها از سوی مراجع قانونی و شورای نگهبان، قانوناً از معرفی نام آنها معذور می باشیم.  لازم به ذکر است که انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا هم زمان با انتخاب یازدهمین رئیس جمهور در تاریخ ۲۵ خرداد ۱۳۹۲ در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

آمار نامزدهای نام نویسی کرده برای عضویت در شورای اسلامی بالاده:

  1. تعداد افراد نام نویسی کرده: ۱۲ نفر
  2. تعداد زنان: یک نفر
  3. تعداد مردان: ۱۱ نفر
  4. تعداد افراد بومی: ۳ نفر
  5. تعداد افراد مهاجر: ۹ نفر
  6. تنوع مدرک تحصیلی: از کلاس پنجم ابتدایی تا لیسانس
  7. اعضای شورای اسلامی فعلی: هیچ کس نام نویسی نکرده است.
  8. اقامتگاه نامزدها: بالاده: سه نفر  – بهشهر: یک نفر – محله زیروان بهشهر: دو نفر – روستای للـه مرز بهشهر: یک نفر – روستای شهید آباد (تروجن) بهشهر: دو نفر – ساری: سه نفر . 

سایت سادوای بالاده در نظر دارد با هر یک از نامزدهای تایید صلاحیت شده مصاحبه کرده و آن را منتشر نماید. هم چنین این سایت آمادگی دارد تا نسبت به معرفی آنها شامل انتشار عکس، زندگینامه، برنامه های کاری، دیدگاه ها، ارسال پیامک تبلیغاتی آنها به ۴۰۰ نفر از بالادهی ها، و … اقدام نماید. لازم به ذکر است که هزینه پیامک به صورت توافقی از نامزدها دریافت می شود.

مطالب مرتبط: …………………………………………………………………………………………

شما هم عضو شورای اسلامی بالاده شوید

زمان و نحوه ثبت‌نام از داوطلبان شرکت در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستا

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۷ اردیبهشت ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

حقیر به نوبه خود از تمام عزیزانی که همت کردند واحساس وظیفه نمودند و در این فراخوانی نام نویسی کردند کمال تشکر و قدردانی را دارم و برای تمام این عزیزان آرزوی موفقییت و سلامتی را دارم.