بیانیه پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده بمناسبت انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۶/ در پی حضور پرشور و چشمگیر اهالی بالاده در پای صندوقهای رای گیری انتخابات پنجمین دوره شورای اسلامی و دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده با صدور بیانیه ای از مردم تشکر و قدردانی کرد. متن بیانیه به شرح زیر است:

ملت عزیز و سرافراز ایران، بالادهی های پرافتخار، سلام.
از اینکه بار دیگر با حضور گرم و پرشور خود، صحنه ی حضور حداکثری را رونق بخشیدید، سپاسگزاریم. از عموم بالادهی های عزیز که با حضور خود، خدمتگزاران خویش را برای ۴ سال دیگر انتخاب کردند، تشکر میکنیم. از صبر و متانت اهالی محترم کمال تشکر و امتنان را داشته و برای منتخبین مردم، توفیق خدمتگزاری و کار و تلاش مضاعف را داریم و برای آنان آرزوی سلامتی و طول عمر میکنیم.
از آقای کربلایی سیدرسول هاشمی که در دوره‌ی گذشته متحمل زحمات بسیاری شدند نیز کمال تشکر را داریم.
به امید تعجیل در فرج امام زمان و طول عمر مقام معظم رهبری و سربلندی ملت غیور ایران اسلامی.
پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده ‌
authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱ خرداد ۱۳۹۶
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
عادل قاسمی سمسکنده گفت

ازآقای سیداسماعیل ساداتی بابت ارسال مطلب تقدیر وتشکر نموده واز عوامل اجرایی انتخابات بالاده که زحمات زیادی را متقبل شدندتا انتخاباتی سالم برگزار گردد هم نیز خالصانه تشکر میکنم وبرای منتخبین عزیز ارزوی موفقیت دارم انشالله که برای پیشرفت وآبادانی بالاده موفق و موید وپیروز و سربلند وپایدار واستوار باشند.

عادل قاسمی سمسکنده گفت

آقای سید اسماعیل ساداتی لطفا در موردبرگزار شدن یا نشدن همایش پیاده روی خانوادگی ویابرنامه های دیگری که قرار است برگزار شوداطلاع رسانی کنید ممنونتون خواهیم شد.