آغاز عملیات آسفالت جاده سیاوشکلا در منطقه نرماب دوسر/ بخشدار چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری از آسفالت بخشی از مسیر روستاهای منطقه ی نرماب دوسر از صبح روز چهارشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۳ خبر داد. آقای اسماعیل امینی با اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: از صبح روز چهارشنبه، دستگاه های راهسازی عملیات آسفالت در منطقه ی نرماب دوسر از ادامه آسفالت بعد از عبور سعیدآباد (از کاردکلا دره) تا روستای سیاوشکلا  به طول ۴ کیلومتر را آغاز کرده اند.

آقای امینی در پایان گفت: عملیات آسفالت این مسیر به سرپرستی آقای مهندس جهانی پیمانکار راهسازی که مدتی است مسئولیت بهسازی و آسفالت جاده نرماب دوسر را بر عهده گرفته اند آغاز شده و ان شاء الله ادامه مسیر چهار کیلومتری بعد از عبور سعیدآباد تا روستای سیاوشکلا را آسفالت خواهند کرد.

هم چنین آقای ولاشی، عضو شورای اسلامی بخش چهاردانگه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری از حضور آقای سیدحسین میرشفیعی، معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی در بخش چهاردانگه خبر داد. آقای ولاشی با تائید این خبر به خبرنگار پایگاه خبری چهاردانگه ساری گفت: در پی بازدید مهندس دامادی، نماینده محترم شهرستان ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی  از بخش چهاردانگه و وضعیت نامناسب راههای روستایی این بخش، با پیگیری های  انجام شده از سوی ایشان، روز پنجشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۳ آقای مهندس سیدحسین میرشفیعی، معاون ساخت و نگهداری راه های روستایی وزارت راه و شهرسازی به همراه مهندس دامادی از راه های روستایی بخش چهاردانگه بازدید به عمل خواهند آورد.

گفتنی است که آقای میر شفیعی معاون راه روستایی وزارت راه و شهر سازی در روز یکشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۳ نیز به همراه چند تن از مدیران استانی و شهرستانی از بخش چهاردانگه و منطقه ی نرماب دوسر بازدید به عمل آورده بودند. ( لینک خبر )

آقای مهندس محمد دامادی، نماینده شهرستان ساری و میاندرود بعد از بازدید از راه‌های روستایی بخش چهاردانگه از مناسب بودن راه روستایی این بخش خبر داده بود ( لینک خبر) و با پیگیری های انجام شده از معاون راه روستای وزارت راه و شهرسازی برای بازدید از این منطقه دعوت کرده اند.

نقل از پایگاه خبری چهاردانگه ساری

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۲ آبان ۱۳۹۳