به گزارش پایگاه خبری چهاردانگه، آقای عین اله آزموده از هنرمندان تجسمی بخش چهاردانگه ساری تعدادی از نقاشیها و تصویرسازیهای خود را در قالب نمایشگاه گروهی هنرمندان سازمان صدا و سیما به معرض نمایش میگذارد. این نمایشگاه از روز چهارشنبه ۷ مهر تا شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۵ با نام کارآفرینان بازنشسته سازمان صدا و سیما در مجتمع آموزشی – رفاهی زیباکنار در استان گیلان برگزار میشود.

تکنیک تابلوهای ارایه شده در این نمایشگاه عمدتاً کُلاژ (تکه چسبانی)، گواش، اکولین و اکریلیک می باشد که بر روی مقوا اجرا شده است.

آقای عین اله آزموده اهل روستای بالاده چهاردانگه در رشته گرافیک تحصیل کرده و در کنار آن در رشته های خط و گرافیک، نقاشی و عکاسی نیز آثار زیادی خلق کرده است. وی با رتبه کارشناس ارشد گرافیک در سال ۱۳۹۳ از سازمان صدا و سیما (شبکه یک سیما) بازنشسته شده است. آقای آزموده هم چنین از مدیران پایگاه خبری چهاردانگه ساری می باشند. مجموعه آثار گرافیک ایشان در وب سایت شخصی اش به نشانی www.azmoude.ir قابل دسترسی و دیدن است. وی در سالهای اخیر نیز لوگوهای موسسه خیریه خیمه گاه اهل بیت چهاردانگه، یادواره شهدای چهاردانگه، وب سایت چهاردانگه نیوز، یادواره شهدای منطقه دوسرشمار چهاردانگه و … را طراحی نموده است.

مجتمع زیباکنار در جاده ساحلی انزلی به کیاشهر و در شرق منطقه آزاد تجاری کاسپین واقع شده است.

برای ایشان و همه هنرمندان چهاردانگه آرزوی موفقیت داریم.

۱

 ۳

۲

۵

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۶ مهر ۱۳۹۵