یاسر خاسب، کارگردان و بازیگر تئاتریاسر خاسب راهی دانمارک شد / یاسرخاسب به همراه گروه تئاتر «بدن دیوانه» روز ۲۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۱ برای اجرای دو نمایش «گِل» و «هدیه مرموز» راهی کشور دانمارک شد. به گزارش چهاردانگه نیوز و به نقل از خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، قرار است این گروه، دو نمایش خود را در جشنواره بین‌المللی بهاره دانمارک که در کپنهاگ برگزار می‌شود به صحنه ببرند. هر یک از این نمایش‌ها در جشنواره‌ی نامبرده، چهار اجرا دارد که این اجراها به صورت پشت سر هم انجام می‌شود.

در نمایش «گل» سیامک شریفان در کنار یاسر خاسب به ایفای نقش می‌پردازد. نمایش «هدیه مرموز» هم اثری تک پرسوناژه است که خاسب خود در آن بازی می‌کند. در این سفر ، رضا موسوی امور تکنیکی کار چون موسیقی و صدا را برعهده دارد.

یاسر خاسب، کارگردان و بازیگر تئاتر

یاسر خاسب مشغول کار در بخش حرکتی نمایش «آمدیم نبودید رفتیم» به کارگردانی رضا حداد بود که از شب گذشته به مدت یک هفته نمی‌تواند در این نمایش حضور داشته باشد اما براساس هماهنگی هایی که با گروه پرفورمنس این نمایش انجام شده، این خلا توسط دیگر اعضای گروه پر می‌شود. او در آخرین اجراهای نمایش نامبرده که از ۲۸ تا ۳۱ اردیبهشت ماه خواهد بود، حضور خواهد داشت. لینک خبر

لازم به ذکر است که آقای یاسر خاسب کارگردان و بازیگر تئاتر اهل روستای بالاده از توابع دهستان چهاردانگه بخش چهاردانگه می باشند و برای اطلاعات بیشتر به گفت و گوی اختصاصی وبلاگ سادوا با یاسر خاسب ۳۱/۱/۱۳۸۸ مراجعه کنید.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

این جوان باعث افتخار منطقه دوسرشمار می باشد. آرزوی موفقیت برای آقا یاسر و همه جوانان با غیرت منطقه را دارم

انجمن فرهنگی تلسی گفت

شنیدن خبر مسرت بخش در بهار فرح بخش از منطقه همیشه بهاری دوسرشمار و از افق شاهدژ و چهارنو، زیبایی منطقه ما را صد چندان نمود. برایت بهترین ها را آرزومندیم. یاسر
……………………………………………
سادوا: یاسر عزیز سلام و سپاس از محبت شما. منطقه زیبای دوسرشمار زیباتر از این عکس هایی است که من گرفتم.

آرزوی ما موفقیت آقای خاسب میباشد