قبولی آقای رضا دهبندی بالادهی در دوره دکتری / آقای رضا دهبندی بالادهی ( فرزند کریم ) با کسب رتبه ۲ آزمون سراسری دوره دکتری phd ( نیمه متمرکز ) سال ۱۳۹۱، در رشته زمین شناسی با گرایش زیست محیطی) دانشگاه شیراز قبول شده اند. وی متولد سال ۱۳۶۵ و ساکن روستای یکه توت شهرستان بهشهر بوده و دوره کارشناسی رشته زمین شناسی را در دانشگاه فردوسی مشهد و دوره کارشناسی ارشد رشته زمین شناسی ( با گرایش زیست محیطی ) را در دانشگاه باهنر کرمان به پایان رسانیده اند.

لازم به یادآوری است که در مرداد ماه ۱۳۸۷ و در مراسم نکوداشت « آقای محمد آتنی مفرد آموزگار بالاده » که توسط انجمن های فرهنگی سادوای بالاده و تلسی قلعه برگزار شده بود، از جوانان نخبه علمی منطقه دوسرشمار از جمله جناب آقای رضا دهبندی تجلیل به عمل آمده بود. ( گزارش مراسم نکوداشت آقای محمد آتنی مفرد ۷/۵/۱۳۸۸ )

انجمن فرهنگی سادوا مراتب خوشحالی خود را از قبولی جناب آقای دهبندی اعلام داشته و این موفقیت را صمیمانه به جناب آقای دهبندی و خانواده گرامی اش و همچنین اهالی بالاده و منطقه دوسرشمار ( روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل و واوسرنو بخش چهاردانگه ساری) تبریک گفته و برایشان آرزوی تندرستی و موفقیت های علمی را دارد.

( اصل خبر و عکس از وبلاگ تندیس شهادت بسیج بالاده )

 

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱ مهر ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

به آقا رضا دهبندی و خانواده محترمش این موفقیت در عرصه ی علمی را تبریک گفته و موفقیت های بیشتر در عرصه های علم و زندگی را برای آقای دهبندی آرزو دارم.

این موفقیت را به آقا رضا تبریک می گوییم و برایش آرزوی موفقیت روزافزن داریم واقعا باعث افتخار منطقه ما هستند.

رضا جعفریپور گفت

سلام پسر عموی عزیز آقا رضا
کسب این موفقیت بزرگ را به شما و خانواده محترم بویژه عموی مهربانم و اهالی محترم روستای قلعه تبریک گفته و از خداوند بزرگ توفیقات روز افزون برایتان آرزومندیم

خانواده آقای اسکندری گفت

باسلام خدمت جناب آقای دهبندی
موفقیت شمادر کسب رتبه برتر آزمون دکتری که باعث افتخار مردم روستای یکه توت شده است را به شما و خانواده محترمتان تبریک عرض نموده وامیدواریم همیشه پیشتاز در همه عرصه های زندگی باشید.

محسن اکبرزاده بالادهی/زاغمرز گفت

کسب موفقیت و قبولی در آزمون دکتری را به دوست عزیزم و خانواده محترمشان تبریک عرض نموده و موفقیت روزافزون آنهایی که در راه اعتلای علم و دانش می کوشند را از خداوند خواستارم.

با سلام خدمت همه تلاشگران عرصه علم و دانش و بویژه نخبگان و فرهیختگان منطقه دوسرشمار
جناب آقای دهبندی
موفقیت شما در آزمون دکتری باعث افتخار منطقه و خوشحالی وصف ناپذیر انجمن فرهنگی تلسی می باشد و روشن شدن ستاره ای دیگر در آسمان هزار ستاره منطقه بیش از بیش ما را خوشحال و خرسند نموده است. درود بر شما

ساداتی تیله بنی گفت

سلام و تبریک فراوان به آقای دهبندی و جامعه ی بزرگ منطقه ی دوسرشمار

با سلام
من هم به نوبه خودم به اقا رضا و خانواده محترمشان تبریک میگم
دوم اینکه من افتخار آشنایی با آقا رضا رو ۳ ماه پیش اونم تو پادگان سپاه بهشهر داشتم، هر دومون اونجا سرباز بودیم …..
با آرزوی موفقیت بیشتر جوانان منطقه.

مصطفی محمدی واوسری گفت

سلام آقای دهبندی
امیدوارم که پله های ترقی را در علم و اخلاق یک به یک پشت سر بگذارید

عسل(موسوی تیله بنی) گفت

با سلام
من از طرف خودم به آقای دهبندی (خصوصاً) و به همه جوانان این منطقه که در کار و درس و زندگیشان موفق بوده وهستن (عموماً) تبریک میگم واز خدای مهربون و آقامیرافضل موفقیت و پیشرفت روز افزون همه شونو از ته دل خواستارم.

علیرضا نظری تیلکی گفت

با سلام

ازطرف خودم و همه تیلکی ها کسب رتبه دوم را به آقای دهبندی و خانواده محترمش تبریک عرض می کنیم

تبریک ویژه به آقا رضا. واقعا گل کاشتند

با سلام و خسته نباشید از طرف خودم و خانواده اسکندری موفقیت بزرگ شما را تبریک گفته و آرزوی سربلندی و موفقیت را برای شما دوست همیشگی در مراحل بالاتر زندگیتان را امیدوارم.