تسلیت به مناسبت درگذشت شیخ عبدالله فاضلی/ انالله و انا الیه راجعون / با خبر شدیدم که آقای شیخ عبدالله فاضلی ( از روستای قلعه) در اوایل شب چهارشنبه ۳ آبان ماه ۱۳۹۱ پس از تحمل چند سال بیماری و به علت کهولت سن جان به جان آفرین تسلیم کرد. مراسم تشییع جنازه آن مرحوم ساعت ۹ صبح فردا پنجشنبه ۴ آبان ۱۳۹۱ در روستای تروجن( شهیدآباد) بهشهر محل سکونت آن مرحوم برگزار می شود. مرحوم فاضلی فرزند مرحوم آخوندعلی و نوه ی مرحوم آخوند ملاابراهیم، اهل روستای قلعه و از بزرگان و عالمان منطقه دوسرشمار بخش چهاردانگه ساری بودند.

مرحوم فاضلی دایی گرامی آقایان محبوب توبه، وهاب کاردگر و اسماعیل دهبندی (اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده ) می باشد.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب تسلیت خود را به خانواده آن مرحوم، پسرانش آقایان علی و مهدی فاضلی، خواهران داغدارش و به ویژه خواهرزاده هایش آقایان مظاهر و محبوب توبه، اکبر و وهاب کاردگر، اسماعیل دهبندی و سایر خواهرزادگان و بستگان تسلیت گفته و برای آن مرحوم علو درجات را از درگاه خداوند مسئلت دارد. روحش شاد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳ آبان ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

درگذشت مرحوم شیخ عبدالله فاضلی مرد پارسا و با تقوی که عمری را در طهارت روح به سر برده اند را به تمام اقوام و بستگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده و برای ایشان غفران الهی را مسئلت دارم

در گذشت شیخ عبدالله فاضلی را به خانواده محترم تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای ایشان مغفرت و برای همسر و فرزندان داغدار صبر و اجر خواستارم. با تشکر

جناب آقای محبوب توبه
ضمن ابراز همدردی با شما، درگذشت مرحوم فاضلی و این مصیبت بزرگ را به شما دوست خوبمان تسلیت گفته و امیدواریم خداوند متعال به خانواده محترم و بستگان صبر عنایت فرماید.