اجرای دو برنامه کوهنوردی و طبیعت گردی / از سوی گروه کوهنوردی سادوای ساری و با همکاری انجمن فرهنگی سادوای بالاده، برنامه گردشگری و طبیعت گردی به چشمه سورت روستای اِروست و برنامه کوهپیمایی به ارتفاعات کوه شیت در چهاردانگه ساری برگزار می شود. این برنامه که در صورت مساعد بودن هوا در دو مقطع زمانی و به صورت جدا از هم اجرا می شود به شرح زیر می باشد:

۱ . برنامه یک روزه طبیعت گردی به چشمه سورت: این برنامه در روزجمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱  و مخصوص دوستداران طبیعت از منطقه دوسرشمار ( روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه و واوسر بخش چهاردانگه ساری) می باشد. (سایر علاقمندان با دفتر هیئت کوهنوردی شهرستان ساری تماس بگیرند).

زمان و محل حرکت: ساعت ۹ صبح / از دو راهی تلمادره به سمت روستای اروست. لازم است شرکت کنندگان برای حرکت گروهی با وسیله نقلیه به سمت چشمه سورت، در ساعت مقرر در تلمادره حضور یابند.

زمان برگشت: ساعت ۱۴ به سمت ساری.

چشمه سورت/ عکس: آقای علی اصغری

۲ . برنامه سه روزه صعود به ارتفاعات شیت: به همراه گروهی از کوهنوردان تهرانی و ساروی.

زمان و محل حرکت: پس از ثبت نام از سوی گروه کوهنوردی سادوا به شرکت کنندگان اعلام می شود.

نحوه اجرای برنامه: عصر پنجشنبه ۱۱ آبان در پناهگاه کوهنوردی روستای لنگر. صبح جمعه ۱۲ آبان حرکت به سمت گردنه پی گِیره در ضلع غربی قله شاهدژ و صعود به قله شیت و شب مانی در این مکان. شنبه ۱۳ آبان جنگل نوردی به سمت روستای ایلال و سیاوشکلا.

تذکر مهم: علاقمندان برای شرکت در این دو برنامه باید شخصاً در دفتر هیئت کوهنوردی شهرستان ساری حضور یافته و با همراه داشتن یک قطعه عکس و کپی کارت ملی و پرداخت مبلغ ۶۰۰۰۰ ریال برای مدت زمان ۵ ماه ( تا ۱۳ فروردین ۱۳۹۲) بیمه ورزشی شوند. از حضور کسانی که ثبت نام نکرده و کارت بیمه دریافت نکرده باشند، جلوگیری شده و برگزار کنندگان برنامه هیچ گونه مسئولیتی در قبال این افراد نخواهد بود.

نشانی محل ثبت نام: ساری- خیابان ورزش – استادیوم شهید متقی -دفتر هیئت کوهنوردی شهرستان ساری . تلفن: ۰۱۵۱۲۲۹۷۳۱۰ آقای علیرضا قاسمپور

نقل از سایت گروه کوهنوردی سادوای ساری

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۶ آبان ۱۳۹۱