آقای سید تاج الدین عمادی به رحمت خدا پیوست

انا لله و انا الیه راجعون / با خبر شدیم که آقای سید تاج الدین عمادی دیروز  یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ دارفانی را وداع گفته و به رحمت خدا پیوست . این مرحوم از بزرگان و معتمدان بالاده بوده و در ساری سکونت داشتند و به دلیل کهولت سن و بیماری دعوت حق را لبیک گفتند . پیکر این بزرگوار در ساری دفن گردید.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده این مصیبت را به خانواده داغدار عمادی ، فرزندانش  و سایر بستگان تسلیت گفته و از درگاه خداوند برای آن مرحوم هم نشینی با جدش رسول اکرم (ص) در بهشت برین و آمرزش حق تعالی را آرزو داشته و برای بازماندگان صبر و اجر و بردباری مسئلت دارد . روحش شاد .

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳۱ مرداد ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام به آقای آزموده
من هم این مصیبت وارده را به خانواده ایشان و بالادهی های عزیز تسلیت عرض میکنم و در این ایام از خداطلب مغفرت را برای ایشان آرزو دارم.
میخواستم بدانم چطور میتوان عضو سامانه پیام کوتاه سایت سادوا شد؟

ضمن عرض تسلیت به خاندان و خانواده ی محترم مرحوم عمادی واهالی روستای بالاده و خواهر زادهایش آقایان موسوی و طلب مغفرت برای آن مرحوم از خداوند متعال

من از طرف خودم و اهالی پایین ده درگذشت آقای عمادی را به خانواده مرحوم و همه اهالی بالاده تسلیت عرض می کنم

من هم به نوبه خودم این رحلت رو به خانواده آن مرحوم و بستگان محترم تسلیت میگم و برای ایشون سعادت و آمرزش در درگاه الهی رو آرزو میکنم

سیدعلی موسوی تیله بنی گفت

با عرض تسلیت به خانواده آن مرحوم بخصوص آقایان میر اسرافیل و میکاییل موسوی تیله بنی و طلب مغفرت برای آن مرحوم از خداوند متعال رسیدن به نهایت سعادت دنیوی و اخروی را برای بازماندگان آن ها مسئلت دارم.