عزیمت خانم مهندس سیده نسترن موسوی به آمریکا جهت ادامه تحصیل

خانم مهندس سیده نسرین موسوی جهت ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس به کشور آمریکا مسافرت نمود. خانم موسوی که رتبه ۲۶ کنکور سراسری دوره لیسانس را کسب کرده بودند، در دانشکده معماری دانشگاه تهران موفق به اخذ مدرک لیسانس معماری شده و از سه دانشگاه آمریکا پذیرش تحصیلی دریافت کرده که در دانشگاه cca  سانفرانسیکو نام نویسی کرده و روز ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ از ایران به این کشور مسافرت کرده و به زودی تحصیل خود در این دانشگاه را شروع خواهد کرد و بنا دارند تا مقطع دکتری ادامه تحصیل دهند. خانم مهندس موسوی فرزند جناب آقای مهندس سید امین موسوی و سرکار خانم سیده ساره رضوی می باشند .

انجمن فرهنگی سادوا این موفقیت را به خانم مهندس نسترن موسوی ، آقای مهندس موسوی و خانواده گرامی شان تبریک گفته و آرزوی موفقیت و پیمودن مدارج عالیه علمی و نیز تندرستی و بهروزی برای ایشان دارد.

با تشکر از جناب مهندس علیرضا صادقی فر و  سرکار خانم رضوی که این خبر را در اختیار سادوا قرار دادند.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۴ شهریور ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
ساداتی تیله بنی گفت

سلام خبر بسیار خوبی است از خبر خوشم آمد و و از اصل محتوی خبر بسیار خوشحال شدم بهامید موفقیت این خانم محترم و تمام دانش پژهان منطقه و ایران و جهان

آرزوی موفقیت برای سرکار خانم موسوی وهمه نخبگان منطقه دو سرشمار و همچنین موفقیت عاطفه نظری در المپیاد شیمی در سطح کشور

خبر بسیار مسرت بخشی بود و احساس امید و افتخاری را برای اهالی دوسرشمار به وجود خواهد آورد از صمیم قلب این موفقیت را به سرکار خانم موسوی و خانواده ی محترم ایشان تبریک می گویم و آرزوی موفقیت هر چه بیشتر ایشان را در این راه خطیر آرزومندم و اینگونه موفقیت ها را برای تمامی فرزندان منطقه ی دوسرشمار آرزو می کنم .

هر جا که هستند در پناه دعای مردم که محکم ترین حصار است. خوشحالی ام زائد الوصف است از این خبر

سلام بسیار جای خوشحالی است و چرا نوشتی این خانم اهل کجااست ؟ خواهشا حتما پسوند فامیلی اش را بنویسید
……………………………
با سلام خدمت آقا یا خانم کاردگر
متوجه نشدم که منظورتان این است که جرا نوشتیم و یا ننویشتیم خانم موسوی اهل کجاست؟ و ما نمی دانیم که آیا پسوند فامیلی ایشان بالادهی دارد یا نه. ضمن اینکه جناب مهندس موسوی نیز به اندازه کافی در بین مردم بالاده معروف هستند.

فاطمه توبه بالادهی گفت

با سلام و خسته نباشید و آرزوی موفقیت برای تمامی فرزندان منطقه ی دوسرشمار
خبر تازه اینکه آقای محمدرضا توبه بالادهی /مهران(عسگری)/محمدرضا/حاج اکبر توبه بالادهی (روحانی ) دانش آموز ممتاز ، با رتبه برتر در مدرسه راهنمائی نمونه دولتی شهرستان بهشهر پذیرفته شدند .