کسب مدال نقره مسابقات کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی توسط سیدحسین ساداتی بالادهی/  سیدحسین ساداتی بالادهی کشتی گیر کشتی ساحلی، با کسب مدال نقره نایب قهرمان مسابقات کشتی ساحلی انتخابی تیم ملی در نوشهر شد. در این مسابقات کشتی با هدف انتخابی تیم ملی با حضور ۶۴ کشتی گیر از ۱۶ استان و در قالب ۱۷ تیم در روزهای پنجشنبه و جمعه، ۵ و ۶ مرداد ماه ۱۳۹۶ در ساحل سیترای نوشهر برگزار شد، آقای ساداتی پس از شکست حریفان به فینال راه یافت و در فینال مغلوب رضا شیرازی شد و به مقام دوم رسید.

سیدحسین ساداتی بالادهی که به نمایندگی از تیم کشتی ساحلی استان مازندران در وزن ۶۰ کیلوگرم و در رده جوانان در این مسابقات شرکت کرده بود،  توانست مقام نائب قهرمانی را به دست آورد. نتیجه نهایی رده جوانان  در وزن ۶۰ کیلوگرم: رضا شیرازی از تهران به مقام قهرمانی دست یافت و سیدحسین ساداتی بالادهی از مازندران و ابوالفضل امیدفر از توابع تهران به مقامهای دوم و سوم دست یافتند.

…………………………………………………………….

انجمن فرهنگی سادوا ضمن تبریک به سیدحسین ساداتی قهرمان بالادهی ( متولد ۱۳۷۶، فرزند آزاده سرافراز سیدجبراییل ساداتی)، اعلام میدارد که ایشان قبلا نیز افتخاراتی از جمله قهرمان چند دوره کشتی ساحلی مازندران، دارنده مدال برنز المپیاد ورزشی دانشجویان کشور در سال ۱۳۹۵، دارنده مدال برنز انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی در سال ۱۳۹۵، دارنده مدال طلای جایزه بزرگ کشتی ساحلی کشور در سال ۱۳۹۵ انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ترکیه و آمریکا را در کارنامه ورزشی خود دارد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۷ مرداد ۱۳۹۶