شرکت خانم عاطفه نظری در المپیاد دانش آموزی شیمی کشور

خانم عاطفه نظری به همراه یک گروه پنج نفره شامل دانش آموزان دبیرستان تیزهوشان فرزانگان شهرستان بهشهر بعدازظهر امروز یکشنبه ۱۳۹۰/۰۶/۲۰ برای شرکت در مسابقات کشوری المپیاد دانش آموزی ( پایا ) در رشته ی شیمی عازم تهران شدند. همان گونه که پیشتر اعلام شده بود ( خبر قبلی ) این مسابقات از تاریخ ۲۱ الی ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ در تهران برگزار می شود.

در این دوره از مسابقات، ۶۲ گروه علمی از سراسر کشور حضور دارشته و طی مدت سه روز با هم به رقابت خواهند پرداخت. لازم به ذکر است که خانم نظری به همراه گروه خود در مرحله ی استانی و از میان ۶۲ گروهی که به مرحله ی کشوری این المپیاد راه یافته اند مقام اول را در سطح کشور کسب کرده اند.

خانم عاطفه نظری فرزند آقای رضا نظری ( از روستای پایین ده ) می باشند که سال اول دبیرستان تیزهوشان فرزانگان شهرستان بهشهر را با موفقیت پشت سر گذاشته اند و خانواده اش هم اکنون در روستای تروجن (شهیدآباد) شهرستان بهشهر ساکن هستند.

انجمن فرهنگی سادوای بالاده برای خانم نظری آرزوی موفقت و پیروزی در این مسابقات را داشته و خوشحال هستیم که فرزندان منطقه دوسرشمار پله های موفقیت علمی را به سرعت طی می کنند و برای مردم ما افتخار می آفرینند.

اصل خبر به نقل از سایت وزین پیراسیوی پایین ده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۰ شهریور ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

باسلام
آرزوی موفقیت برای خانم نظری و تمامی فرزندان خاک خوب منطقه را از خداوند بزرگ می طلبیم .

با سلام ارزوی ما موفقیت خانم عاطفه نظری در سطح کشور و المپیاد جهانی شیمی میباشد انشاالله با یاری خداوند این مرحله از ازمون را با موفقیت پشت سر گذاشته و باعث سرافرازی خانواده و دوستان و منطقه دوسر شمار خصوصا پایین ده گردد . ،

با سلام و آرزوی موفقیت برای خانم عاطفه و دیگر دانش آموزان و خسته نباشید به والدین محترم این دانش آموزان

از روستای شهیداباد دختر دیگری به نام سید فاطمه هاشمی نوه دختری اقای کریم کاردگر(حسن زاغ )در مسابقات کشوری که در استان اصفهان در رشته کاراته برگزار شد هم مدال طلا تیمی وهم در انفرادی مدال طلا را بر گردن اویخت از همین جا این موفقیت را به خانواده شهید حبیب الله کاردگر و مرحوم استاد علی کاردگر و تمامی اهالی بالاده تبریک می گوییم