قبولی سه تن از فرزندان منطقه دوسرشمار در مقطع دکتری / سه تن از فرزندان منطقه دوسرشمار ( روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل و واوسرنو بخش چهاردانگه ساری) در کنکور امسال در مقطع دکتری قبول شدند و موجی از شادی و غرور در بین اهالی این منطقه به وجود آمده است. این قبول شدگان که از روستاهای بالاده، پایین ده و قلعه هستند در رشته های مختلف دانشگاهی موفق به ورود به دانشگاه شده اند. این تعداد قبولی در مقطع دکتری تاکنون در منطقه دوسرشمار بی سابقه بوده و نشان از توجه روزافزون جوانان این دیار به کسب مدارج عالیه علمی و دانشگاهی را دارد.

انجمن فرهنگی ساوای بالاده ضمن ابراز خرسندی فراوان از این موفقیت ها، برای این عزیزان صمیمانه آرزوی طی کردن مدارج علمی و تندرستی و بهروزی داشته و به ایشان و خانواده های گرامی و اهالی منطقه دوسرشمار تبریک می گوید.


 

 

 

 

 

۱ . جناب آقای رضا دهبندی بالادهی فرزند کریم / دوره دکتری ( PHD ) رشته زمین شناسی با گرایش زیست محیطی ( کسب رتبه ۲ کنکور ) / دانشگاه شیراز / ساکن روستای یکه توت شهرستان بهشهر


 

 

 

 

 

 

 

 

 ۲ . جناب آقای وحید قاسمی پایین دهی فرزند قاسم / دوره دکتری ( PHD ) رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی، گرایش حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی / دانشگاه تربیت معلم تهران / ساکن گرگان

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 ۳ . جناب آقای علی اکبر عالیشاهی فرزند حاج فضل الله / دوره دکتری ( PHD ) مهندسی عمران دانشگاه آزاد اسلامی تهران ( با کسب رتبه ۲ کنکور ) / ساکن روستای حسین آباد بهشهر

 


authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۷ مهر ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
بگذار ناشناس بمانم گفت

درود به همه شما عزیزان بوسه بر قلم های شما

Congratualtions to all of you and your family

I like to use Sir John Monash famous Motto here , he said
euip yourself not solely for your own benefit, but for the benefit of the whole community”

Our Dosarshomar deserves to have a better future with the help of our youth

با سلام بر همه عزیزان و فرهیختگان و فرهنگ دوستان منطقه دوسرشمار
این خبر خوش گویی منطقه را پر از عطر شقایق و نرگس کرده و دل همه مردم خوب و مهربان دوسرشمار غرق در شادی و شعف گشته و تقدیر و تشکر از شما که دل مردم را شاد کردید و بوسه بر دستان پدران و مادرانی که فرزندانی این چنینی تربیت کرده که هم آبروی منطقه باشند و هم افتخار خانواده و دوستان. به یقین نام شما بر سر در افتخارات منطقه دوسرشمار درخشان بوده و امیدواریم این روند و این حرکات و پیروزی ها برای فرزندان غیور منطقه ما چه در زمینه تحصیلی – هنری – ورزشی و کاری امتداد داشته و چراغ راه فرزندانی باشید که امروز شما را به عنوان الگو و یک بزرگتر به یکدیگر نشان می دهند.
درود بر شما که شادمانی را به منطقه آوردید.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

یادداشت های زیر در سایت های منطقه دوسرشمار نوشته شده است: ( بعضی از این یادداشت ها مربوط به خبر اولیه که فقط شامل نام آقای دهبندی بوده و بعضی دیگر مربوط به آقای دهبندی و آقای قاسمی می باشد که در آن نام آقای عالیشاهی که بعداً به این خبر اضافه شده، نیست )

……………………………………………………………………..

در سایت دوسرشمار:

۱ . صادقعلی توبه بالادهی : موفقیت جناب آقای علی اکبر عالیشاهی را که موجب سربلندی و افتخار بیشتر منطقه دوسرشمار شده است صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
۲ . عالیشاه: از خبر مسرت بخش موفقیت فرزندان برومند منطقه ی دوسرشمار آقایان قاسمی و دهبندی بسیار خوشحال شدم. امیدوار هستم هر از چند گاهی این گونه خبر ها را در منطقه بشنویم و بیش از پیش به آینده ی فرهنگی و علمی منطقه ی دوسرشمار امیدوار تر باشیم و به خودمان ببالیم که فرزندان ما هم در عرصه های علمی و فرهنگی همیشه پویا و فعال هستند. به امید موفقیت روز افزون برای این دو جوان فرهیخته.
۳ . رضا جعفری پور : سلام / فتح قله های علم و دانش توسط فرزندان منطقه بارقه ای از امید و نشاط را در بین دوستاران علم و دانش به وجود آورده است. از شنیدن این خبر بسیار خوشحال و مسرور گردیدم و از سایت تلسی و مدیر محترمش صمیمانه تقدیر و تشکر می کنم و به آقایان رضا دهبندی و وحید قاسمی و خانواده محترمشان تبریک گفته و برایشان موفقیت در تمامی مراحل زندگی از خداوند بزرگ خواهان و خواستارم. سربلند باشد.
۴ . ساداتی تیله بنی / این موفقیت و مثل آن موجب سرفرازی منطقه است. به آنان و خانواده ی محترمشان و دیگر اهالی منطقه تبریک عرض می کنم.
۶ . مسعود قاسمی : من هم به نوبه خودم این موفقیت را به آقا رضای دهبندی و برادرم تبریک میگم. به امید موفقیت همه فرزندان دو سر شمار.
۷ . رضا نظری : این موفقیت بزرگ را به آقایان قاسمی و دهبندی و خانواده های محترم شان تبریک گفته و برای شان آرزوی موفقیت بیشتر در عرصه های علمی را داریم.
۸ . عالیشاه : از خبر مسرت بخش موفقیت فرزندان برومند منطقه ی دوسرشمار آقایان قاسمی و دهبندی بسیار خوشحال شدم. امیدوار هستم هر از چند گاهی این گونه خبر ها را در منطقه بشنویم و بیش از پیش به آینده ی فرهنگی و علمی منطقه ی دوسرشمار امیدوار تر باشیم و به خودمان ببالیم که فرزندان ما هم در عرصه های علمی و فرهنگی همیشه پویا و فعال هستند. به امید موفقیت روز افزون برای این دو جوان فرهیخته.
۹ . صادقعلی توبه: موفقیت جناب آقای علی اکبر عالیشاهی را هم که موجب سربلندی وافتخار بیشتر منطقه دوسرشمار شده است صمیمانه تبریک عرض می نمایم.
۱۱٫ رضا جعفری پور : از سایت خوب دو سرشمار و مدیر جوان و عزیز، تشکر فراوان مینمایم. همچنین به برادر خوبم جناب آقای مهندس علی اکبر عالیشاهی به خاطر کسب این موفقیت و قبولی در آزمون دکتری، تبر یک عرض نموده و آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان و همه جوانان منطقه را دارم.
اردتمند رضا جعفری پور

……………………………………………………………………..

در سایت تلسی قلعه:

۱ . مصطفی مستوری : تبرییییییک با آرزوی موفقیت برای ایشان ( آقای رضا دهبندی ).
۲ . مصطفی مستوری : منم تبریک میگم و آرزوی موفقیت میکنم برای آقا وحید قاسمی عزیز٫
۳ . مصطفی مستوری : تبرییییییک با آرزوی موفقیت برای ایشان ( آقای علی اکبر عالیشاهی ).
۴ . زیبن فولادی قلعه : با سلام
منم به نوبه خود این افتخار بزرگ رو به جامعه ی با فرهنگ دوسرشمار، اهالی روستای قلعه بخصوص آقای عالیشاهی تبریک عرض کرده و برای ایشان آرزوی موفقیت میکنم.
۵ . افشین بهادری : با سلام خدمت دکتر عالیشاهی بسیار خرسند شدم و این موفقیت بزرگ را به شما و خانواده محترم از صمیم قلب تبریک گفته و آرزوی موفقیت شما را در دیگر عرصه های علمی و زندگی آرزومندم.
۶ . مهدی فولادی : با سلام خدمت آقای دکتر عالیشاهی/ من هم به نوبه خود این موفقیت بزرگ را به ایشان و خانواده محترم بخصوص همسر صبور ایشان تبریک عرض میکنم و امیدوارم همیشه در تمامی مراحل زندگیشان موفق و پیروز باشند.
۷ . نعمت اله طاهری : ماشاءالله خسته نباشی اکبرآقا. باآرزوی استمرار پیروزی و سربلندی برای شما.

……………………………………………………………………..

در سایت پیر اسیوی پایین ده:

۱ . مسعود قاسمی : من هم به نوبه خودم به برادرم و پایین دهی های عزیز تبریک میگم.
۲ . عین اله آزموده : جای بسی خوشحالی و افتخار برای مردم دیار ما هست که فرزندانش در بالاترین مقاطع علمی پیشرفت می کنند. تبریک صمیمانه برای این افتخار و قبولی تقدیم آقا وحید عزیز٫

علیرضا نظری تیلکی گفت

با سلام

من هم از طرف خودم و همه ی تیلکی به آقای رضا دهبندی تبریک عرض میکنم

با سلام و تبریک به آقایان علی اکبر عالیشاهی و وحید قاسمی پایین دهی و رضا دهبندی بالادهی و آرزوی موفقیت و سلامتی برای آنها و خانواده ایشان. امیدوارم این موفقیت سرلوحه همه جوانان بالاخص جوانان فهیم و باهوش و مومن منطقه نرماب دوسر گردد و آنها با الگو گرفتن از این جوانان تلاشگر به مدارج عالی در تحصیلات دست پیدا کنند. بسی جای خرسندی است که جوانان منطقه روز به روز در حال پیشترفت و رسیدن به قله های علم و معرفت هستند تا با علم و تجربه خدمت گذار امام زمان [عج] و انقلاب و مردم عزیز ایران زمین باشند. ومن الله توفیق

با سلام
موفقیت استاد ارجمند و برادر بزرگوارم جناب آقای مهندس عالیشاهی را که موجب افتخار ما در شهرستان رامهرمز استان خوزستان گردید را به دوستان عزیزمان در شهرستان بهشهر و بالاخص ایشان و همه دانشجویانش تبریک عرض نموده پیشرفت روزافزونشان را از خداوند سبحان خواستارم
جمال بهمنی کارشناس فنی شرکت بهره برداری از سد و شبکه های آبیاری رامهرمز

سلام استاد عالیشاهی واقعا خوشحال شدم انشاالله همیشه موفق باشین. شما یکی از بهترین اساتید بنده در دانشگاه بودیم. واقعا مایه افتخار برای ما شاگردها هستین.