مهندس سید روح الله ساداتی بالادهی سخنران همایش فرصتها و تهدیدهای فضای دیجیتال در شهر پاوه / همایش یک روزه فرصتها و تهدیدهای فضای دیجیتال در شهر پاوه و با حضور مهندس سید روح الله ساداتی بالادهی برگزار گردید. به گزارش وبلاگ امنیت در فضای سایبر ( وبلاگ شخصی مهندس ساداتی) همایش یک روزه فرصت ها و تهدیدهای فضای دیجیتال روز شنبه ۱۴ بهمن  ۱۳۹۱ در دو نوبت صبح و بعدازظهر در شهر پاوه استان کرمانشاه و با حضور امام جمعه محترم، جمعی از مقامات کشوری و لشکری و همچنین خانواده دانش آموران مدارس این شهر برگزار گردید.

در این همایش که به همت آموزش و پرورش شهر پاوه برگزار شد، مهندس ساداتی به عنوان سخنران ویژه در باره موضوع همایش سخنرانی کرده و موضوعاتی نظیر « جنگ نرم و خانواده، جنگ سایبر و دفاع سایبر، تهدیدهای موجود در فضای سایبر و ارائه راهکار » مورد بحث و بررسی کارشناسان قرار گرفت.

مهندس ساداتی در حال سخنرانی
مهندس ساداتی در بین برگزار کنندگان همایش در شهر پاوه
………………………………………………………………..
سادوا: ضمن آرزوی موفقیت برای جناب مهندس ساداتی لازم به توضیح است که ایشان فرزند آقای سیدحسن و نوه مرحوم حاج سیدحسین ساداتی می باشد و هم اکنون ساکن اصفهان بوده ولی پدر ایشان ساکن روستای سمسکنده شهرستان ساری هستند. « آقای ساداتی مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه مازندران در رشته الکترونیک اخذ کرده و پس از آن مقطع کارشناسی ارشد را در رشته فنآوری اطلاعات دانشگاه اصفهان ادامه دادند. ایشان در حال حاضر به عنوان کارشناس ارشد فنآوری اطلاعات در دانشگاه اصفهان مشغول به کار هستند. در ضمن آقای سادتی مشاور طراح و ناظر پروِژه های نظارت تصویری دانشگاه های اصفهان، صنعتی اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرضا، دانشگاه دولتی باهنر کرمان، همچنین مشاور طراح و ناظر پروِژه های نظارت تصویری مخابرات استان های اصفهان، یزد و … می باشند ». (نقل از سایت دوسرشمار )
authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۶ بهمن ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
کمیل توبه بالادهی گفت

با سلام خدمت مدیریت سایت وزین سادوا آقای آزموده؛
به آقای سیدروح الله ساداتی که یک جوان بالادهی هستند می بالم.
از اینکه هر از گاهی، سایت سادوا نخبگان بالاده را معرفی می کند و کارهایی که انجام می دهند را بیان می کند به خود میبالم که بالادهی هستم. به امید روزی که تمامی نخبگان بالادهی هم معرفی شوند. “یاعلی”

با سلام. مهندس ساداتی افتخاری برای بالادهی ها خصوصاً برای سمسکنده ای ها می باشد.
اینجانب برای ایشان و خانواده محترمشان آرزوی سلامتی و طول عمر دارم.
در ضمن ایشان فرزند ارشد آقای حاج سیدحسن ساداتی (معروف به آقاحسن) و نوه مرحوم حاج سید حسین می باشند.
………………………………….
سادوا: با سلام. اشتباه از ما بوده و اصلاح شد. با سپاس از یادآوری شما.

سلام

به امید موفقیت های روز افزون مهندس ساداتی و همه هم ولایتی های عزیز

با تشکر فراوان از همه دوستانی که بنده را مورد لطف قرار دادند. مدیریت محترم سایت سادوا، جناب آقای توبه، جناب آقای ساداتی، جناب آقای بابائیان . تشکر از لطف شما