سامانه سادوا، مشکلات و چگونگی رفع آن / با توجه به اینکه سامانه پیام رسان سادوا متعلق به انجمن فرهنگی سادوای بالاده به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ مسئولیت اطلاع رسانی پیامکی برای مردم منطقه دوسرشمار (روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه و واوسر  بخش چهاردانگه ساری) را بر عهده داشته و تاکنون نیز بمناسبت های مختلفی برای اطلاع رسانی جمعی از این سامانه استفاده کرده ایم، متاسفانه جدیداً تعدادی از پیامگیران گلایه کرده اند که پیامک های سادوا به آنها نمی رسد. پس از اطلاع و بررسی از طریق شرکت توسعه سامان که شماره سادوا را پشتیبانی می کند، اعلام نمودند که « شماره همراه اول کسانی که پیامک سادوا را دریافت نمی کنند، از طرف خودشان مسدود شده و سامانه سادوا را در بلک لیست یا لیست فیلترینگ مخابرات قرار داده اند. به عبارتی دیگر این عده از همولایتی های گرامی قبلاً از طریق پیامک به مخابرات اعلام کرده بودند که مایل به دریافت پیام های تبلیغاتی با پیش شماره ۳۰۰۰ ( که پیش شماره سامانه سادوا نیز می باشد ) نیستند و مخابرات نیز دریافت پیام از مجموعه پیش شماره های ۳۰۰۰ را برای آنها فیلتر کرده است ». هم چنین هنگام ارسال پیام به این عده از طریق سامانه سادوا، ( که حدود یک سوم از پیامگیران را شامل می شوند ) این مشکل از سوی مخابرات به صورت « خطا در برقراری سوئیچ مخابرات » اعلام می شود که موید این حرف ما می باشد.

برای رفع این مشکل و دریافت پیامک های سادوا ( و به تبع آن دریافت پیامک سایر پیش شماره های ۳۰۰۰ ) با شماره تلفن ۹۹۹۰ تماس گرفته و نسبت به رفع فیلترینگ دریافت پیام از پیش شماره های ۳۰۰۰ درخواست نمایید. لطفاً پس از اقدام و رفع مشکل، از طریق پیامک به سادوا اعلام نمایید تا نام شما دوباره در لیست پیامگیران قرار گیرد.

………………………………………………………….

هم چنین :

۱ . اهالی محترم بالاده و روستاهای پایین ده، تیله بن، قلعه و واوسر که تاکنون در سامانه سادوا ثبت نام نکرده اند، می توانند هم اینک نام و مشخصات خود را به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ پیامک نموده تا نام شان در لیست پیامگیران سادوا قرار گیرد ( نام و نام خانوادگی، نام پدر و پدربزرگ، سال تولد، محل سکونت و شغل – تحصیلات و … ) .

۲ . از کسانی که شماره خود را به دیگری واگذار کرده، سیم کارت خود را سوزانده و یا گم کرده اند و دیگر صاحب شماره ای که قبلاً به سادوا اعلام و پیامک دریافت می کردند، نیستند؛ درخواست می شود ضمن اطلاع برای لغو شماره قبلی، شماره جدید خود را به همراه مشخصات برای ما ارسال نمایند. تا مزاحم دیگران نشویم و بودجه انجمن فرهنگی سادوا نیز به هدر نرود.

۳ . کسانی که بیش از یک شماره تلفن به سادوا اعلام کرده اند ،خواهشمند است فقط یک شماره که دائماً در اختیارشان می باشد را دوباره با ذکر مشخصات کامل برای سادوا پیامک کنند تا پس از این پیام ها فقط به یک شماره ارسال شود و بودجه انجمن فرهنگی سادوا نیز به هدر نرود.

با احترام/ عین اله آزموده / مدیر انجمن فرهنگی سادوا

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۹ اسفند ۱۳۹۱