گزارش تصویری روز پایانی مسابقات فوتسال جام شهدا در روستای میرافضل + چند نقد / تیم فوتسال تلسی قلعه قهرمان جام شهدای امام زاده میرافضل منطقه دوسرشمار در روستای میرافضل شد. در روز ۱۲ تیر ماه ۱۳۹۲ و یک روز پیش از برگزاری سی امین یادواره ۳۴ شهید منطقه دوسرشمار بخشچهاردانگه ساری، مسابقات رده بندی و فینال جام شهدا در روستای میرافضل برگزار شد. مسابقات فوتسال جام شهدا سال ۱۳۹۲ با شرکت ۱۰ تیم در روستای میرافضل منطقه دوسر شمار بخش چهادانگه ساری برگزار گردید که تیم ها به صورت دوره ای طی ۵ روز و در دو گروه ۵ تیمی با هم مسابقه دادند. در گروه اول تیم های شهدای واوسر، شهیدمحمدی واوسر، شهدای فولاد محله، بسیج بالاده، شهید نظری قلعه و در گروه دوم نیز تیم های تلسی قلعه، شاهین پایین ده، واوسر قدیم، تیله بن و چهارنوی واوسر حضور داشتند.

از هر گروه ۲ تیم به مرحله ی نیمه نهایی راه یافتند که از گروه اول تیم های بسیج  بالاده  و شهدای واوسر و از گروه دوم تیم های تلسی قلعه و چهارنو  پس از شکست دادن حریفان خود به مرحله ی نیمه نهایی رسیدند.
در مرحله نیمه نهایی و در ساعت ۹:۳۰ ابتدا تیم اول گروه اول یعنی بسیج بالاده به مصاف تیم دوم گروه دوم یعنی چهارنوی واوسر رفت که توانست این تیم را با نتیجه ۴ بر ۲ شکست دهد و به دیدار نیمه نهایی راه یابد و در ساعت ۱۰٫۳۰ تیم اول گروه دوم یعنی تلسی قلعه با تیم دوم گروه دوم یعنی شهدای واوسر به پیکار پرداخت که در دو نیمه ۲۵ دقیقه ای دو تیم تن به مساوی ۳ بر ۳ دادند. در پایان این  تیم تلسی بود که در ضربات پنالتی با شکست ۵ بر ۴ تیم  شهدای واوسر را پشت سر گذاشت و به دیدار نهایی را یافت. در بازی رده بندی تیم چهانوی واوسر به علت عدم حضور تیم شهدای واوسر مقام سوم این مسابقات را از آن خود کرد و در بازی فینال تیم تلسی قلعه با نتیجه ۴ بر ۳ تیم بسیج بالاده را شکست داده و به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات دست یافت.
میزبانی بدون برنامه.
برگزاری مسابقه فوتسال از چند منظر قابل بحث و تامل بود. اول اینکه بهتر بود زمین فوتسال از قبل آماده می شد تا کمتر شاهد زخمی شدن بازیکنان باشیم ولی مسئولین برگزاری بدون کوچکترین برنامه ریزی از کنار این مسئله گذشتند و بازی ها بدون هماهنگی قبلی برگزار شده بود. حتی وجود یک بهیار یا کمک بهیار برای این بازیها کاملاً لازم بوده ولی از وسایل کمک های اولیه هم خبری نبود. مگر می شود که هزینه ای میلیونی برای صرف ناهار پیش بینی شود ولی برای مسابقات ورزشی و فرهنگی برای یادمان شهدا هیچ برنامه ریزی انجام نشود؟

مسئله دوم نداشتن داوران حرفه ای برای قضاوت در این بازی ها بود. ضمن اینکه جناب آقای محمدی (مداح روز مراسم شهدا ) نیز چندین بار بازیکنان ما را با الفاظ دور از ذهن مورد بی مهری قرار دادند که ایشان باید نسبت به رفتار خویش پاسخگو باشند، بعضی از تماشاگرنماها هم بر این بی نظمی افزودند تا مسابقات با حاشیه هایی همراه باشد. بگذریم. تیم تلسی قلعه به تمام موارد اشاره شده بالا پشت کرد و عزم خود را برای بردن جام به قلعه بکار بست و در آخرین بازی توانست تیم مدعی بسیج بالاده را اسیر تکنیک بازیکنان خود نموده و در پایان با دستان پر به سمت قلعه رهسپار شود که الحق و النصاف در قلعه هم مردم بعد از شنیدن قهرمانی سنگ تمام گذاشته و کل محل غرق در شادی و شعف گشته و تیم فوتسال تلسی قلعه این جام را در کمال احترام و تواضع به شهدای روستای قلعه و مردم خوب و فهیم قلعه تقدیم نموده و امیدواریم که این موفقیت ادامه داشته باشد.

در پایان از تمام بزرگوارانی که ما را یاری نمودند تقدیر و تشکر مینمایم: ۱ . اعضای تیم فوتسال تلسی آقایان: محمد عالیشاهی، مجید اسماعیل پور، وحید اسماعیل پور، سعید اسماعیل پور، حسین بیگناه، محمد علیپور، یاسر عالیشاهی، مصطفی مستوری ۲٫ انجمن فرهنگی تلسی ۳٫صندوق تعاون قلعه ۴٫شورای اسلامی و شورای منتخب روستای قلعه.

 مقام اول: تیم فوتسال تلسی از سمت راست ایستاده: مطلب عالیشاه، سعید اسماعیل پور، یاسر عالیشاه، کاپیتان مجید اسماعیل پور و حجت اله فولادی قلعه. نشسته: مصطفی مستوری، حسین بیگناه، محمد علیپور و محمد عالیشاه

مقام دوم: تیم فوتسال بسج بالاده

مقام سوم: تیم چهار نو واوسر/ عکس:حجت اله فولادی قلعه

طرفداران تیم تلسی

جام های اول تا سوم

 

 خوشحالی حجت اله فولادی قلعه سرپرست تیم تلسی پس از گرفتن جام قهرمانی/ عکس:مجید اسماعیل پور

آقایان وحید اسماعیل پور و هانی یوسفی واوسری

بوسه بر جام قهرمانی آقای محمد عالیشاه

از سمت راست آقایان: سعید اسماعیل پور، حسین بیگناه و شیردل (داور مسابقات)

از راست آقایان: یاسر عالیشاه، مجید اسماعیل پور (کاپیتان تیم تلسی)، هانی یوسفی و سعید اسماعیل پور

کاپیتان مجید اسماعیل پور

از راست: آقایان مصطفی مستوری، سعید اسماعیل پور و حجت اله فولادی قلعه

اعضای تیم تلسی

از راست: آقایان حسین بیگناه و محمد عالیشاهی

بوسه بر جام شیرین قهرمانی توسط آقای سعید اسماعیل پور

بوسه بر جام قهرمانی توسط آقای حجت اله فولادی قلعه

خوشحالی اعضای تیم تلسی و هوادارانش

تیم تلسی قلعه و جام قهرمانی

استقبال اهالی قلعه از بازیکنان تیم تلسی

پذیرایی از اعضای تیم تلسی توسط خانواده شهید نظری قلعه

مشهدی زلیخا و جام قهرمانی

از راست: آقایان جواد بابایان، سید صلاح الدین سجادی (داور بازی فینال) و کیوان فولادی

آقایان مطلب عالیشاهی و حجت اله فولادی قلعه

از راست: آقایان جواد بابایان، سید صلاح الدین سجادی (داور بازی فینال)، سید حسن سجادی(داور بازی فینال)، محمد علیپور و شهرام فولادی

از راست: آقایان سعید، وحید، ابولفضل و مجید اسماعیل پور

از راست: آقایان سعید، وحید، ابولفضل، مجید اسماعیل پور و یاسر عالیشاهی

از راست: آقایان علیرضا و محمدرضا عالیشاهی، سعید اسماعیل پور  و امین عالیشاه

از راست: آقایان دانیال فولادی، علی فولادی شورای منتخب قلعه، علی رضا عالیشاهی

عکس ها: آقای مسعود قاسمی

نقل از سایت وزین تلسی قلعه

……………………………………………………………………….

سایت سادوا این پیروزی و قهرمانی را به اعضای تیم تلسی و مردم فهیم روستای قلعه صمیمانه تبریک گفته و برایشان آرزوی موفقیت دارد. لازم به ذکر است که در مسابقات سال گذشته که در روستای قلعه برگزار شده بود، تیم بسیج بالاده قهرمان شده بود.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۸ تیر ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
یکی از اهالی بالاده گفت

ضمن تبریک به تمام بازیکنان و هواداران تیم تلسی
ولی…
خیلی جالبه در یکی از عکسها داوران لبخند معنی داری به جام دارند!!!!!!!!!!!!!!!!

چکه ره بزنین زحمت بکشینه

ببخشید مگه نام خانوادگی عالیشاه در منطقه دوسرشمار هم وجود داره؟ فولادمحله که جزء دوسرشمار نیست، درسته؟
………………………………………………
سادوا: با سلام. خاندان عالیشاه یا عالیشاهی در روستای قلعه ساکن هستند. روستای فولادمحله جزو استان سمنان هست و در این مسابقات، تیم فوتبال داده است.