برنامه صعود یک روزه به قله شاهدژ در روز ۳ آبان ۱۳۹۲ / گروه کوهنوردی سادوای ساری در نظر دارد تا صعود یک روزه به قله شاهدژ بالاده را در روز جمعه سوم آبان ۱۳۹۲ اجرا نماید. در این صعود که توسط گروه کوهنوردی سادوای بالاده (زیر مجموعه گروه کوهنوردی سادوای ساری) و به سرپرستی آقای عین اله آزموده تدارک دیده شده است یک گروه از کوهنوردان تهرانی (۳۰ نفره) و یک گروه (۱۰ نفره) از دانشگاه خوارزمی کرج حضور دارند. علاوه بر آن طبق روال همه ساله حدود ۱۰ تا ۱۵ نفر از اعضای گروه کوهنوردی سادوا از بالاده و سایر روستاهای منطقه دوسرشمار( بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه و واوسر بخش چهاردانگه ساری) با ما خواهند بود.

زمان و چگونگی صعود:

  • روز پنجشنبه ۲ آبان ۱۳۹۲ : حضور اعضای گروه ها در بالاده و شب مانی در بالاده
  • ساعت ۶ صبح روز جمعه ۳ آبان ۱۳۹۲ از چشمه سر بالاده و عصر جمعه حرکت به سمت شهرها. با توجه به زمان بندی انجام گرفته، حرکت گروه رأس ساعت ۶ صبح به سوی قله شاهدژ قطعی می باشد.

برای اسکان گروه ها، تکیه بالاده در نظر گرفته شده و با توجه به سرمای پاییزه، داشتن کیسه خواب و یا پتوی ضخیم الزامی است. دوستان کوهنورد بالادهی نیز شب را در منازل خود خواهند بود.

تصویر قله شاهدژ در اردیبهشت ماه / عکس عین اله آزموده (دیدن بقیه عکس های بهاری)

از اهالی بالاده و دوستان دوسرشماری علاقمند به این صعود تقاضا می شود برای همراهی به موارد زیر توجه نمایند:

۱ . مهلت نام نویسی تا تاریخ ۳۰ مهر ۱۳۹۲ از طریق سایت سادوا (نوشتن نام و مشخصات کامل و تلفن همراه در بخش یادداشت همین مطلب) ، ارسال پیامک و نوشتن مشخصات کامل و یا تماس با شماره تلفن آقای آزموده ۰۹۱۲۱۳۲۰۲۲۶ و دریافت پیامک موافقت مدیر گروه.

۲ . لازم است علاقمندان خود را در یکی از فدراسیون های ورزشی شهر خود، بیمه ورزشی و کوهنوردی نمایند.

۳ . خانم های علاقمند به صعود حتماً به همراه یکی از مردان محارم خود باشند.

۴ . حضور نوجوانان بالادهی بالای ۱۲ سال به همراه والدین و یا یکی از بستگان بلامانع است.

۵ . گروه سادوا از پذیرش افرادی که نام نویسی نکرده و بیمه ورزشی نشده باشند معذور بوده و تمام مسئولیت های حوادث احتمالی بر عهده شخص می باشد.

۶ . داشتن پوتین کوهنوردی، کوله پشتی، مواد خوراکی فاسد نشدنی (بیسکویت، کشمش، خرما، نان، و … برای دو روز)، دو بطری ظرف آب یک و نیم لیتری (ظرف آب معدنی)، کلاه لبه دار آفتاب گیر، لباس گرم مناسب، لوازم کمک های اولیه ابتدایی و …

۷ . افرادی که ثبت نام کرده اند می بایستی عصر روز پنجشنبه خود را به بالاده رسانیده و حضور خود را به مدیر گروه اعلام نمایند.

امیدواریم در کنار هم صعود خوب و خاطره انگیزی را تجربه کنیم.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۳ مهر ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

برای جناب آزموده و همه همنوردان عزیز که ایشون رو همراهی میکنن قدمهایی استوار آرزو دارم .

سیدرضاحسینی(ساداتی) گفت

سلام جناب آزموده. خسته نباشید. شرمنده از اینکه نتونستم همراه شما باشم. امیدآنکه صعودی به سلامت داشته باشید. امید به سلامتی همه گروه شما. به امید دیدار.
…………………………………..
سادوا:‌جناب حسینی عزیز٫ اگر بودید بیشتر خوش می گذشت. ولی در این صعود بیادتان هستم. امیدوارم در صعود بعدی (اردیبهشت ۱۳۹۳) در کنارتان باشیم.

سلام. خسته نباشین آقای آزموده/ خیلی مشتاق بودم توی این صعود شرکت کنم ولی متاسفانه شرایطش جور نشد. انشاله قسمت بشه صعود بعدی شرکت کنم. آرزوی سلامتی برای شما و گروهتون رو دارم. موفق باشین.
…………………………………………
سادوا: سلام خانم نصرتی. از اینکه دوستان و هم محلی هایی مثل شما در این صعود حضور ندارند، متاسفیم. امیدواریم که در صعودهای بعدی در خدمت شما باشیم.