آگهی نشست عمومی پیرامون مزارع و مراتع بالاده / به اطلاع اهالی محترم بالاده می رساند که نشست عمومی پیرامون مراتع و مزارع بالاده در ساعت ۴ بعدازظهر روز جمعه تاریخ ۳ آبان ۱۳۹۲ در مسجد امام موسی کاظم (ع) روستای سمسکنده ساری (پس از مجلس ختم مرحوم سیدمحمد ساداتی) برگزار می شود. از عموم اهالی محترم بالاده برای تبادل نظر و همفکری دعوت به عمل می آید. امیدواریم حضور گرم شما باعث اتخاذ تصمیمات مفیدی پیرامون مزارع و مراتع بالاده گردد.

این اطلاعیه به منزله دعوت رسمی بوده و از طریق سامانه پیام کوتاه سادوا نیز پیامک این نشست ارسال خواهد شد. خواهشمند است کسانی که این اطلاعیه را می خوانند و پیامک را دریافت می کنند به سایر هم محلی ها نیز برای حضور در این جلسه اطلاع دهند. با تشکر.    شورای اسلامی بالاده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱ آبان ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام و خسته نباشید خدمت آقای آزموده. آیا بهتر نبود این نشست توی بالاده برگذار میشد؟ بیشتر کشاورزان ساکن بالاده هستند و براشون مقدور نیست بیاین سمسکنده.
…………………………………………
سادوا: سلام آقا اسحاق. این تصمیم شورای اسلامی است. شاید بدین خاطر این نشست را در سمسکنده گرفتند که بالادهی های زیادی برای مجلس ختم مرحوم ساداتی به این روستا می روند و حضورشان در این جلسه می تواند حداکثری باشد.

سیداسماعیل ساداتی گفت

سلام .ان شاالله مصوبات آن برای بالاده مفید باشد.
با تشکر از شورای اسلامی