انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای عین اله کاردگر بالادهی معروف به عینول زاغ فرزند مرحوم حسینعلی و عموی بزرگوار شهید حبیب الله کاردگر دارفانی را وداع گفته اند. مراسم تشییع جنازه ساعت ۵ بعدازظهر امروز  پنجشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۴ از منزلش تا مزار روستای شهیدآباد بهشهر برگزار و بخاک سپرده خواهد شد. آقای کاردگر بر اثر سکته، مدتی در بستر بیماری بودند و بامداد امروز در سن ۷۳ سالگی دارفانی را وداع گفتند.

با سپاس از آقای امین کاردگر نوه اش برای ارسال خبر.

عکس: عین اله آزموده. فروردین ۱۳۸۹٫ این عکس در «چهره مردم بالاده / بخش دوم» در سایت سادوای بالاده و به تاریخ ۱۲ دی ۱۳۹۱ نیز منتشر شده بود.

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدارش به ویژه همسر گرامی و فرزندانش آقایان ابراهیم، اسماعیل، مظاهر و احمد کاردگر و دخترانش، خانواده شهید حبیب الله کاردگر و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. یادش گرامی.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۵ تیر ۱۳۹۴
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
صادقعلی توبه گفت

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض می کنم و از خدای سبحان برای آن مرحوم غفران الهی و علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت دارم.