تصاویر تشییع جنازه مرحوم سیدیوسف ساداتی / مرحوم سیدیوسف ساداتی بالادهی فرزند مرحوم سیدحسن، عصر روز شنبه ۱۱ شهریور ماه ۱۳۹۱ بر اثر سانحه دلخراش تصادف اتومبیل در مسیر جاده تهران – مازندران در محور  زیرآب سوادکوه جان به جان آفرین تسلیم کرد و مراسم تشییع پیکر آن مرحوم در روز یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ در روستای سمسکنده شهرستان ساری و زیر بارش شدید باران با حضور پرشور اهالی منطقه ی دوسرشمار و روستای بالاده و همچنین اهالی روستای سمسکنده برگزار شد. تعدادی عکس که آقای احمد نظری مدیر وبلاگ « پیراسیو » از تشییع جنازه ی مرحوم ساداتی تهیه کرده بودند و در اختیار وب سایت دوسرشمار قرار داده اند را خدمت شما تقدیدم می کنیم. از آقای نظری هم بابت در اختیار گذاشتن این تصاویر کمال تشکر را داریم. عکس ها از : احمد نظری / برگرفته از سایت وزین دوسرشمار

 

بار دیگر این مصیبت را به خانواده و بستگان و همسر و فرزندان مرحوم ساداتی تسلیت عرض می کنیم و برای مرحوم ساداتی نیز از خداوند طلب آمورزش و مغفرت داریم. خدایش رحمت کند.

………………………………………………………………

سادوا: ضمن تسلیت مجدد به خانواده گرامی مرحوم ساداتی و سایر بستگان و دوستان و با آرزوی مغفرت برای آن تازه درگذشته، به زودی تعدادی از عکس های مرحوم ساداتی که در سال های گذشته از ایشان گرفته ایم را در سایت سادوا منتشر خواهیم کرد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

خدایش بیامرزد