درگذشت آقای حجت ابراهیمپور پایین دهی فرزند مرحوم ابراهیم / انا لله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که حجت ابراهیمپور پایین دهی فرزند مرحوم ابراهیم دارفانی را وداع کرده و به دیار باقی شتافته است. مراسم تشییع جنازه آن مرحوم ساعت ۵ بعد از ظهر امروز دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۱ در روستای پایین ده منطقه دوسرشمار برگزار و در قبرستان این روستا بخاک سپرده می شود. مرحوم ابراهیمپور سحرگاه امروز در روستای پایین ده دچار حمله قلبی شده و توسط برادرش حاج قدرت به پایگاه امداد و اورژانس تلمادره رسانده و بخاطر نبودن آمبولانس در تلمادره، بیمار را با ماشین شخصی به درمانگاه کیاسر منتقل کرده که پس از معاینه، پزشک اعلام کرد که ایشان به رحمت خدا رفته است. پیکر آن مرحوم هم اینک در کیاسر بوده و پس از غسل و کفن به زادگاهش پایین ده منتقل می شود تا بخاک سپرده شود.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب تسلیت خود را بخانواده داغدارش به ویژه پسرانش آقایان میثم و مجتبی و برادرانش جناب آقایان حاج قدرت و ایرج ابراهیمپور اعلام کرده و برای بازماندگان صبر و برای آن تازه درگذشته رحمت واسعه الهی را آرزو دارند.

لازم به ذکر است که آقای رمضان ابراهیمپور برادر مرحوم حجت ابراهیمپور نیز سال گذشته ( ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ ) به رحمت خدا رفته است. روحشان شاد.

لینک خبر درگذشت آقای رمضان ابراهیم پور پایین دهی

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۹ مرداد ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
ساداتی تیله بنی گفت

خدا رحمتش کند واقعا حادثه ای دردناک است این مصیبت را به خانواده و مخصوصا پسران و برادران تسلیت عرض می کنم. واقعا اف بر مسولین بهداشتی استان باد که هر ساله قربانی از ما می گیرند و در راه اندازی کوچکترین واحد بهداشتی برای منطقه تعلل می کنند. به صراحت عرض می کنم که مسولیت مرگ های این چنینی که حداقل هر ساله اتفاق می افتد به عهده کسانی است که از ایجاد یک خانه بهداشت و حتی یک فشار سنج برای تنظیم فشار بیمارانی این چنینی بهانه تراشی می کنند.

خدا رحمتش کنه و به بازماندگانش صبر بده

خدایش رحمت کند به خانواده ان مرحوم صبر جزیل عنایت فرمائید

با سلام خبر بسیار تاسف باری بود مرحوم حجت ابراهیم پور شخصیت عزیز و محبوبی در پائین ده و منطقه بودند با شنیدن این خبر خیلی ناراحت و متاسف شدم. در ماه عزیزی مهمان خدا شدن. انشالله روحشان شاد و با مولا علی (ع) محشور شوند به خانواده ایشان مخصوصا همسر و فرزندان و برادر بزرگوار ایشان جناب حاج قدرت ابراهیم پور و خواهران و دامادها و وابستگان مرحوم ابراهیمپور تسلیت عرض نموده و از جوار امام رضا برای مرحوم ابراهیمپور و خانواده محترمش از خداوند صبر واجر خواستارم
مهدی اصغری