برگزاری مراسم یادبود ۶۰ تن از درگذشتگان بالاده/ به اطلاع اهالی محترم بالاده میرساند که برای گرامیداشت یاد و خاطره عزیزانی که از سال ۱۳۹۲ تاکنون (مرداد ۱۳۹۵) چشم از جهان فرو بسته اند، مراسم یادبودی به همت خانواده های این عزیزان و با همکاری شورای اسلامی، پایگاه بسیج شهدا و انجمن فرهنگی سادوای بالاده در این روستا برگزار میشود.

این مراسم از ساعت ۵ تا ۷ بعدازظهر روز جمعه ۸ مرداد ۱۳۹۵ در حسینیه بالاده به صرف پذیرایی عصرانه برگزار میشود و از اهالی محترم دعوت میگردد در این مراسم حضور یابند و با تلاوت کلام الله مجید و قرائت فاتحه بر روان این عزیان درود فرستاده و به خانواده های داغدار تسلی خاطر دهند.

لازم به ذکر است که از آغاز سال ۱۳۹۲ تاکنون حدود ۶۰ تن از اهالی بالاده از بین ما رخت بربسته اند که شامل افراد بالادهی، دامادها و عروسهای بالاده می باشد. این مجلس یادبود سنگ بنای مراسمی خواهد بود که در سالهای آینده نیز ادامه خواهد داشت.

یادشان گرامی و روحشان شاد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۵ مرداد ۱۳۹۵
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
سیدرضا حسینی (ساداتی بالادهی) گفت

سلام به همه عزیزان
ایکاش فراخوان میدادید تا اگر اسمی جا مانده دوستان همه مشارکت کنند واسمها رو که به نحوی فراموش شده،اعلام شود. سپاس
………………………..
سادوا: جناب آقای دکتر حسینی عزیز سلام. در گروه تلگرام بالاده که ۱۵۰ تا عضو دارد چندین بار فراخوان دادیم. روستا به روستا نیز از افرادی خاص درخواست کردیم تا اسامی را به ما بدهند. حدود ۵۵ نفر از این ۶۰ نفر، خبر درگذشت شان در سایت سادوا اعلام شده بود و آمارشان را داشتیم. متاسفانه بخاطر پراکندگی جمعیت بالادهیها گاهی از درگذشت یک عزیز بیخبر میمانیم. روح همه این عزیزان شاد.