کسب مقام قهرمانی مسابقات قایقرانی توسط خانم مریم فولادی/ نهمین دوره مسابقات ورزشهای آبی بانوان سازمان بنادر و دریانوردی کشورتحت عنوان «جام دریانوردان» از تاریخ ۱۳ تا ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ به میزبانی اداره کل بنادر و کشتیرانی استان هرمزگان (بندر شهیدرجایی) برگزار شد و خانم مریم فولادی بالادهی مقام قهرمانی این دوره از مسابقات در رشته تورینگ یک نفره را کسب کرد.

وی در این رشته که با حضور ۶ قایقران برگزار شد، در ماده ۵۰۰ متر سرعت تورینگ یک نفره رده سنی  ۴۰ تا ۴۵ سال، به مقام نخست دست یافت و بر سکوی قهرمانی ایستاد. در رده بندری این رشته، بندر امیرآباد بهشهر اول، بندر انزلی دوم و سازمان مرکزی تهران سوم شدند. خانم فولادی تاکنون در مسابقات زیادی در رشته قایقرانی شرکت کرده و به مقامهای اول تا سوم رسیده اند.

انجمن فرهنگی سادوا برای خانم فولادی آرزوی موفیقت های روزافزون داشته و به این قهرمانی را به ایشان، همسرشان آقای محمد چهاردهی بالادهی و پدرشان آقای یزدان فولادی تبریک می گوید.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام
تبریک ویژه عرض میکنم خدمت دختردایی مهربان و پرتلاشم … واقعا خیلی خوشحال شدم! به امید موفقیت های روزافزون ایشون

سیدمجیدموسوی بالادهی گفت

با سلام واحترام.
بنده هم تبریک خدمت سرکار خانم فولادی عرض می نماییم وآرزوی موفقیت در تمام امور ورزشی و زندگی برای ایشان از خدای بزرگ خواستارم.

مایع سربلندی و افتخار تمام بالادهی ها و هم ولایتی های عزیز

با سلام و درود فراوان برشماخانم فولادی،کسب مقام قهرمانی واین موفقیت را به شما وخانواده گرامی تبریک عرض نموده ومایه مباهات وافتخار برای ما ویکه توت وبالاده عزیز هستید.امیدوارم بزودی شاهد حضور شما بر روی سکوی قهرمانی جهان در این رشته باشیم ،ارادتمندتان علی دهبندی یکه توت