درگذشت آقای فیض الله کاردگر/ انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای فیض الله کاردگر فرزند مرحوم نورالله و نوه زنده یاد حاج روحل پهلوان دارفانی را وداع گفته است. مراسم تشییع جنازه ساعت ۲:۳۰ بعدازظهر امروز جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ در روستای سمسکنده ساری (محل سکونتش) برگزار و در گلزار همین روستا بخاک سپرده شد. آقای کاردگر بازنشسته سازمان کشاورزی ساری بوده  و شامگاه پنجشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ در سن ۶۰ سالگی (متولد ۱۳۲۵) به دلیل بیماری دستگاه گوارشی در روستای سمسکنده ساری چشم از جهان فرو بست.

این عکس قبلا در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۳۹۲ در سایت سادوا منتشر شده بود

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های داغدار کاردگر، مادر گرامی و خواهرانش، همسر داغدارش، فرزندانش به ویژه آقای نعمت الله کاردگر، برادرش به ویژه آقایان اکبر و مهندس وهاب کاردگر (اعضای محترم انجمن فرهنگی سادوا) تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته آمرزش و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد و یادش گرامی.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۶ اسفند ۱۳۹۵
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

درگذشت برادر عزیز مرحوم فیض الله کاردگر را به تمام بستگان و همولایتی های عزیز بویژه به مادر داغدار و همسر و فرزندان و برادران و خواهران مصیبت زده صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می کنم و از درگاه خدای بزرگ برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگانش صبر جمیل و جزیل را مسئلت دارم

ضمن تسلیت به خانواده محترم ودوست عزیزم آقا مهدی عزیز وعزیزان روستای بالاده وروستای سمسکنده
روحش شاد ویادش در دلها گرامی باد