عکسهای بهاری از بالاده/ محسن سیرادقی/ در آغاز فضل بهار که هنور در ارتفاعات اطراف بالاده برف نشسته، طبیعت رنگ و روی تازه ای می گیرد و اگرچه هوا هنوز سردست، اما شکوفه های درختان هلی (آلوچه جنگلی) در هر گوشه ای چون گلهای سفید بر چادری سبز خودنمایی می کند و جویبارهای کوچک از ذوب شدن برفها براه می افتد و بلبلان مست نغمه خوانی می کنند و دل هر رهگذری را می ربایند.

آقای محسن سیرادقی (از دامادهای گرامی بالاده)، پنج عکس از بالاده و اطرافش (که با موبایل گرفته شده) را برای سایت سادوا فرستاده است که با سپاس از ایشان، عکسها را منتشر می کنیم.

 

شما همولایتی های گرامی نیز عکسهایتان را برای ما بفرستید تا در سایت سادوا منتشر شود.

ایمیل سایت سادوا:     sadva86@gmail.com

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۵ فروردین ۱۳۹۶
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

باسلام.
عکسای قشنگیه. یادش بخیر ما دو سری عکس برای اقای ازموده فرستاده بودیم اما هیچ کدومو تو سایت نزاشتن.حتما کیفیت نداشت
…………………
سادوا: جناب ساداتی عزیز٫ متاسفانه عکسهایی که فرستاده بودید در کامپیوتر من (به دلیل ویروسی شدن) از بین رفته. اگر لطف کنید و عکسهایی برایم بفرستید حتمن منتشر می کنیم.

سلام.
ممنون از عکسها.
در دورانی که یک موبایل ساده قادر به گرفتن تصاویر با کیفیت عالی می باشد واقعا جای تعجب دارد تصاویری با این کیفیت پایین گرفته شود.
توصیه ای که به مدیریت محترم سایت وزین سادوا دارم این است که لطفا از انتشار تصاویر با کیفیت پایین از مناطقی که به راحتی امکان تهیه تصاویر با کیفیت بالا از آن وجود دارد خودداری فرمایید.
با تشکر. عمادی
…………………..
سادوا: جناب عمادی عزیز٫ سپاس از توجه شما. سیاست کاری سایت سادوا در انتشار عکسها بر اساس علاقه و همکاری اهالی بالاده به ویژه جوانان می باشد. ما از همه نوع عکس که توسط اهالی گرفته شده و برای ما فرستاده میشود استقبال می کنیم و از بین عکسهای فرستاده شده، بهترین ها را انتخاب، رتوش و کادربندی می کنیم و بنام آن شخص منتشر می کنیم تا زمینه علاقمندی و انگیزه برای همه در راستای همکاری با سایت سادوا فراهم شود. در بالاده عکاسان حرفه ای هم وجود دارند و در گذشته از عکسهای آنها منتشر کرده ایم و در آینده نیز منتشر خواهیم کرد.
امیدواریم شما نیز برای ما عکس بفرستید.