اطلاعیه برگزاری برنامه یک روزه کوهنوردی به قله شاهدژ در روز یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۱/ به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) ، برنامه یک روزه کوهنوردی به قله در روز یکشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ از روستای بالاده بخش چهاردانگه ساری برگزار می شود.  در این برنامه که با هماهنگی انجمن فرهنگی سادوای بالاده و گروه کوهنوردی سادوای ساری برگزار می شود، کوهنوردان و دوست داران طبیعت بکر منطقه دوسرشمار به قله ۲۸۰۲ متری شاهدژ صعود کرده و از مناظر زیبای بهاری دیدن خواهند کرد. لازم به ذکر است که مدیریت این صعود را آقای مهندس حسین دهبندی عهده دار خواهند بود.

ساعت حرکت : ۶ بامداد از چشمه سر بالاده

مسیر حرکت : روستای بالاده – چشمه سادوا – مراتع کمرسر – گردنه بارینگ نو – غار کالم مال – قله شاهدژ

ساعت برگشت به بالاده : ۶ بعد از ظهر


شرایط شرکت کنندگان :

۱٫ شخص اهل بالاده و یا منطقه دوسرشمار باشند

۲٫ دارا بودن حداقل ۱۸ سال سن.

۳٫ داشتن وضعیت جسمی سالم برای حداقل ۸ تا ۱۰ ساعت کوهنوردی در روز . نداشتن فشار خون و بیماری های تنفسی و قلبی و مفصلی. در صورت دارا بودن هر یک از بیماری های فوق لطفا در موقع ثبت نام آن را ذکر کنید .

۴٫ اقدام به ثبت نام برای این صعود و دریافت پیام تایید ثبت نام . ( در ادامه توضیح داده می شود )

۵: کوهنوردان بالادهی که در برنامه های پیشین در صعود به قله شاهدژ و چهارنو شرکت داشته اند برای ثبت نام و شرکت در این صعود از الویت برخوردار هستند .

۶:  در ثبت نام تعداد افراد ، دارای محدودیت بوده و پذیرای حداکثر ۲۰ نفر می باشیم و الویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کرده و شرایط صعود را دارا باشند .

۷: بانوان منطقه دوسرشمار با دارا بودن شرایط بالا و الزاماً به همراه یکی از مردان محارم خود ( پدر – همسر – برادر – و دیگر محارم ) می توانند نام نویسی کنند .

 نحوه ثبت نام : علاقمندانی که دارای شرایط بالا برای این صعود هستند می توانند تا پایان روز چهارشنبه ۱۰/۳/۱۳۹۱ و به یکی از روش های زیر ثبت نام کنند :

۱٫ ارسال مشخصات خود از طریق موبایل شخصی شامل نام و نام خانوادگی / نام پدر و پدر بزرگ / تاریخ و محل تولد / شماره شناسنامه / شماره کارت ملی و نشانی محل سکونت به سامانه پیام کوتاه سادوای بالاده به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ و دریافت پاسخ از سامانه مبنی بر تایید ثبت نام . ( به مشخصات ارسالی که ناقص باشد پاسخ داده نخواهد شد و ثبت نام آنان نیز قابل پذیرش نیست .)

۲٫ ثبت نام اینترنتی در سایت سادوا ( در بخش یادداشت در پایان همین مطلب و نوشتن مشخصات خود شامل شماره موبایل / نام و نام خانوادگی / نام پدر و پدر بزرگ / تاریخ و محل تولد / شماره شناسنامه / شماره کارت ملی و نشانی محل سکونت) و دریافت پاسخ از سامانه پیام کوتاه سادوا مبنی بر تایید ثبت نام . ( به مشخصات ارسالی که ناقص باشد پاسخ داده نخواهد شد و ثبت نام آنان نیز قابل پذیرش نیست .)

وسایل مورد نیاز : به همراه داشتن پوتین، کوله پشتی، ۲ بطری یک و نیم لیتری آب، مواد غذایی ( مانند کشمش، بیسکویت، خرما ،  نان و میوه و …) ،  و دیگر وسایل شخصی مورد نیاز .

چند نکته: ۱٫ برای همه کسانی که ثبت نام آنان مورد تایید قرار گرفته باشد، کارت بیمه حوادث کوهنوردی ( به صورت گروهی ) صادر شده و مبلغ بیمه طبق تعرفه فدراسیون کوهنوردی ایران از شرکت کننده دریافت می شود. ۲٫ از حضور کسانی که برای این صعود ثبت نام نکرده و کارت بیمه کوهنوردی نداشته باشند جلوگیری خواهد شد و مسئولیت هر نوع پیشامد و حادثه ای متوجه آن شخص بوده و گروه کوهنوردی سادوای ساری و انجمن فرهنگی سادوای بالاده هیچ مسئولیتی در این باره نخواهند داشت ۳٫ به درخواست هایی که بعد از تاریخ ۱۰/۳/۱۳۹۱ باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد زیرا زمان کافی برای اقدام کارهای اداری بیمه نخواهیم داشت و ثبت نام این عده مورد تایید قرار نخواهد گرفت و حق شرکت در برنامه صعود را نیز نخواهند داشت. ۴. کسانی که ثبت نام کرده اند لازم است تا قبل از غروب آفتاب روز شنبه ۱۳/۳/۱۳۹۱ خود را به بالاده رسانده تا برای اسکان و پذیرایی آنان برنامه ریزی شود .

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۸ خرداد ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

برنامه باید بسیار خوب و آموزنده باشه ولی همین برنامه ریزی و مراحل ثبت نام هم برام جالب بود و نشون میده که کارهای جمعی در کشور ما چه خوب پیشرفت کرده. امیدورام به همه خوش بگذره و عکسهای قشنگ ازتون ببینیم.

مصطفی محمدی واوسری گفت

از آقای آزموده و دیگر دوستانی که برای برگزاری این برنامه صعود زحمت کشیدند تشکر میکنم
با اینکه مه نگذاشت که از مناظر دور دست لذت ببریم، ولی باز هم بسیار خوش گذشت
تا باشد از این دست تفریحات سالم