آگهی صعود یک روزه به قله شاهدژ در روز ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ / گروه کوهنوردی سادوای ساری در اطلاعیه ای برنامه های اردیبهشت و خرداد ماه ۱۳۹۳ خود را اعلام کرده و در نظر دارد تا صعود یک روزه به قله شاهدژ بالاده را در روز جمعه ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ اجرا نماید. گروه کوهنوردی سادوای بالاده (زیر مجموعه گروه کوهنوردی سادوای ساری) نیز به همراه یک گروه ۱۰ نفره از دانشگاه خوارزمی کرج و یک یا دو گروه کوهنوردی دیگر از ساری در این برنامه حضور خواهند داشت.

چگونگی نام نویسی:

  1. علاقمندان از منطقه دوسرشمار (روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه و واوسر بخش چهاردانگه ساری) می توانند از طریق سایت و یا سامانه سادوا ثبت نام کنند و سایر علاقمندان نیز از طریق آقای قاسم پور مدیر گروه کوهنوردی سادوای ساری به شماره ۰۹۱۱۳۵۱۴۴۱۷ ثبت نام نمایند
  2. الف. ارسال پیامک با تلفن همراه به سامانه پیامگیر سادوا به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ و درج عبارت « شاهدژ» و  درج اطلاعات کامل شخصی شامل: نام و نام خانوادگی، نام پدر، شماره ملی، نشانی دقیق و تلفن منزل. ب. یا نوشتن همین اطلاعات در بخش یادداشت همین مطلب. پ. سایر علاقمندان غیر دوسرشماری از طریق آقای قاسم پور نام نویسی نمایند.
  3. لازم است کسانی که نام نویسی کرده اند، خود را در یکی از فدراسیون های ورزشی شهرشان بیمه ورزشی و کوهنوردی نمایند. برای بیمه می توانید از طریق آقای علیرضا قاسم پور مدیر گروه کوهنوردی سادوای ساری نیز اقدام نمایید.
  4. ارسال اطلاعات ناقص به معنی عدم ثبت نام تلقی می شود.

آخرین زمان نام نویسی: عصر روز سه شنبه ۹ اردیبهشت ۱۳۹۳٫ (به نام نویسی هایی که پس از این تاریخ باشد ترتیب اثر داده نخواهد شد)

زمان و مکان صعود: با پیامک و تنها برای کسانی که نام نویسی و اطلاعات کامل را فرستاده باشند، فرستاده می شود.


تصویر قله شاهدژ در اردیبهشت ماه / عکس عین اله آزموده (دیدن بقیه عکس های بهاری)

تذکرات مهم: از اهالی بالاده و دوستان دوسرشماری علاقمند به این صعود تقاضا می شود برای همراهی به موارد زیر توجه نمایند:

  1. خانم های علاقمند به صعود حتماً به همراه یکی از مردان محارم خود باشند.
  2. حضور نوجوانان بالای ۱۲ سال به همراه والدین و یا یکی از بستگان بلامانع است.
  3. گروه سادوا از پذیرش افرادی که نام نویسی نکرده و یا بیمه ورزشی نشده باشند معذور بوده و تمام مسئولیت های حوادث احتمالی بر عهده شخص می باشد.
  4. داشتن پوتین کوهنوردی، کوله پشتی، مواد خوراکی فاسد نشدنی (بیسکویت، کشمش، خرما، نان، و … برای دو روز)، دو بطری آب یک و نیم لیتری (ظرف آب معدنی)، کلاه لبه دار آفتاب گیر، لباس گرم مناسب فصل، لوازم کمک های اولیه و …
  5. تهیه وسیله نقلیه جهت رفتن به بالاده بر عهده شخص می باشد.
  6. تهیه غذا برای دو روز بر عهده شخص می باشد.
  7. تهیه مسکن در بالاده و یا سایر روستاهای دوسرشمار بر عهده شخص می باشد.
  8. مهم: چنانچه می خواهید در این صعود شرکت کنید لطفاً هر روز یک تا دو ساعت پیاده روی انجام دهید تا بدن تان آمادگی  لازم برای صعود را پیدا کند.

امیدواریم در کنار هم صعود خاطره انگیزی را تجربه کنیم.

تصویر قله شاهدژ در اردیبهشت ماه / عکس عین اله آزموده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام
اینجانب احمد میدانی علاقه مند به شرکت در کوهپیمائی جمعه شاهدژ بهمراه همسر و فرزندانم میباشم
…………………………………………..
لطفا مشخصات خواسته شده افراد را هر چه سریعتر به شماره سامانه سادوا ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ بفرستید تا برای بیمه کوهنوردی شما اقدام کنیم.