برنامه دیدار با خانواده گرامی شهید اصغر دهبندی/ پایگاه بسیج بالاده در نظر دارد در ایام دهه مبارک فجر ۱۳۹۱ طرح دیدار با خانواده شهیدان اصغر دهبندی، رسول علی نژاد، یدالله دهبندی و سیدخلیل ساداتی را یک روز قبل از تاریخ شهادت شان برگزار نماید. به همین مناسبت در روز یکشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۸ خدمت خانواده شهید اصغر دهبندی خواهیم رسید. پراکنده بودن بالادهی های عزیز در شهرها و روستاهای مختلف یکی از مشکلات پیش روی بسیج بالاده می باشد که امکان برگزاری تجمعات مشترک و برنامه های فرهنگی منسجم را با مشکل مواجه می کند. 

زمان دیدار: ساعت ۳ بعدازظهر روز یکشنبه ۱۳۹۱/۱۱/۸ با زیارت قبر شهید و قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام آن شهید

مکان دیدار: ابتدا در مزار شهید اصغر دهبندی در حیاط مسجد جامع محله زیروان بهشهر و سپس حرکت به سوی منزل حاج اسکندر دهبندی پدر بزگوار شهید.


از همه شما بالادهی های عزیز جهت شرکت در این مراسم معنوی دعوت بعمل می آید و حضور حداکثری شما موجب دلگرمی خانواده محترم و شادی روح شهید دهبندی خواهد شد. پیشاپیش مقدم شما را گرامی داشته و آرزو داریم در دنیا از حمایت شهداء و در آخرت از شفاعت شان بهره مند گردیم.

………………………………………………………………………

وبلاگ تندیس شهادت پایگاه اطلاع رسانی بسیج شهدای بالاده

گزارش تصویری دیدار با خانواده ی معظم شهید ولی شاکری

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۶ بهمن ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام.
ان شاالله در این برنامه شرکت خواهیم کرد.
جمعی از جوانان سمسکنده ای.

سلام.
این حرکت بسیار زیبایی می باشد. انشاالله که تداوم داشته باشد. در ضمن یک سوالی برایم پیش آمده که خوشحال خواهم شد اگر بنده را روشن کنید. آقای آزموده عزیز خاطرم هست که شما در جایی اشاره فرمودید که سایت سادوا مستقل از هر ارگانی عمل می کند در حالی که بعضاً مطالبی را در مورد بسیج و گزارش جلسات بسیج و … را در سایت سادوا مشاهده می کنیم. بنابر این، شاید اینها ارگان نیستند و یا اینکه من معنی ارگان را نفهمیده ام. با تشکر
……………………………………………………
سادوا: با سلام خدمت جناب ساداتی عزیز٫ سایت سادوا، پایگاه اطلاع رسانی انجمن فرهنگی سادوای بالاده و مستقل است و هر نوع خبر، عکس و گزارش مربوط به بالاده و بالادهی ها، شورای بالاده، خبرهای فرهنگی مربوط به شهدای بالاده، یادواره شهدا، بسیج بالاده، خبرهای مربوط به بخش چهاردانگه که به نوعی مرتبط با بالاده و یا منطقه دوسرشمار باشد که با روستاهای دیگر دارای موضوعات مشترکی هستیم، و از این دست مطالب را منتشر می کند.
سایت سادوا دارای چارچوبی فرهنگی تعریف شده ای در فعالیت های اطلاع رسانی است و شورای محل و بسیج و … نیز هر کدام مسئولیت و فعالیت خاص خود را دارند و ممکن است این فعالیت ها به نوعی موضوعات مشترک هم باشد و یا مطالبی از سایت سادوا در سایت بسیج و یا سایر سایت های منطقه دوسرشمار منتشر شود و بالعکس؛ و این یک روش مرسوم خبررسانی در مطبوعات و فضای مجازی است.
امیدواریم توانسته باشیم پاسخ روشنی به شما داده باشیم.

سلام بزرگوار
از اطلاع رسانی سایت وزین سادوا با بازدیدگنندگان فراوان در خصوص دیدار با خانواده های معظم شهدا توسط پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده، تقدیر و تشکر می کنم.

وجود تعامل بین سایت سادوا و وبلاگ تندیس شهادت جهت رسیدن به آرمان های مشترک که همان فعالیت های فرهنگی و زنده نگه داشتن یاد شهداست، بسیار عالی و ستودنیست.
موفق باشید.
…………………………………………………
سادوا: سلام بر آقای دهبندی عزیز٫ سپاس از محبت شما. اطلاع رسانی ما از سر وظیفه شناسی بوده و در مقابل از جان گذشتگی شهدا بسیار ناچیز است. امید که بتوانیم بخوبی انجام وظیفه کنیم.