برنامه دیدار با خانواده معظم شهیدان ولی اله کاردگر و سیدیحیی ساداتی / در راستای گرامیداشت یاد و خاطره و قدردانی از مقام شامخ شهدا و پیرو طرح دیدار با خانواده های معظم شهدا، پایگاه بسیج بالاده در نظر دارد در سالروز شهادت ولی اله کاردگر و سیدیحیی ساداتی خدمت خانواده این شهیدان گرانقدر برسد. به همین منظور در ساعت ۳ بعدازظهر روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۱ در گلزار شهدای امامزاده عباس ساری بر مزار شهید کاردگر حاضر شده و از مزار آن شهید غبار روبی و عطرافشانی نموده و فاتحه قرائت کرده و سپس برای دیدار با خانواده آن شهید به منزلش خواهد رفت. درا دامه این برنامه، در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه به روستای شهید آباد ( تروجن) بهشهر و به منزل حاج سیدمحمد ساداتی پدر بزرگوار شهید سیدیحیی ساداتی جهت ادای احترام و قرائت فاتحه خواهند رفت. لازم به یادآوری است که از شهید کاردگر دو فرزند دختر به یادگار مانده است و مزار شهید سیدیحیی ساداتی در روستای بالاده بخش چهاردانگه ساری واقع شده و تنها شهید از بین ۳۴ شهید منطقه دوسرشمار ( روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه و واوسر) می باشد که در زادگاهش دفن شده است.

از بــالادهی های عزیز برای شرکت در این مراسم دعوت بعمل می آید و حضور سبز جوانان عزیز بـالادهی موجب تداوم راه سرخ شهیدان خواهد شد.

روح ملکوتی شان شاد باد

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۹ اسفند ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
کمیل توبه بالادهی گفت

باسلام خدمت مدیریت سایت وزین سادوا آقای آزموده؛
بیانات مقام معظم رهبری در باره ی منزلت شهید؛
“فداکاری شهیدان و گذشت خانواده ها و حضور رزمندگان ما بود که ابرهای تیره و تار آن روزگار دشوار را از افق زندگی این ملت زدود”.
إن شاءالله بالادهی های عزیز با حضور حداکثری شان در این دیدار، خانوادهای شهدا را خوشحال می کنند و به آنها خواهند گفت که هنوز این شهیدان بزرگوار علاوه بر اینکه خودشان زنده اند ( که در کتاب وحی آمده که آنها زنده اند و نزد خداوند عز و جل روزی می خورند ) عطر و بویشان بعد از شهادت شان کم نشده هیچ، بلکه بیشتر هم شده، با تشکر از آقای آزموده. إن شاء الله در این دیدار شما را زیارت خواهیم کرد.

با سلام خدمت سادوا و سادوایی های عزیز٫
پایگاه مقاومت بسیج شهدای بالاده کمال تشکر را از مدیر محترم سادوا بابت اطلاع رسانی به موقع دارد.
ان شاالله همه ما به اندازه وسع و توان مان برای زنده ماندن یاد شهداء قدمی برداریم و شاید سهم ما در حال حاضر برای تجلیل از مقام شهدا، حضور در برنامه دیدار با خانواده های معظم شهدای بالاده باشد. امیدوارم از این مهم، غافل نمانیم.
وعده دیدار ما ساعت ۱۵ روز جمعه ۱۱ اسفند بر سر مزار شهید ولی الله کاردگر در امامزاده عباس ساری و ساعت ۱۶/۳۰ منزل پدر شهید سیدیحیی ساداتی در روستای شهید آباد بهشهر.

جواد بابائیان گفت

با سلام خدمت جناب آقای آزموده . از اطلاع رسانی شما سپاسگزارم
اوج تکامل فرهنگ ‌دینی و اسلامی زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و همچنین شناساندن روحیه جهادی و دینی آنان به اقشار مختلف جامعه است
از اعضای محترم پایگاه بسیج بالاده بخاطر کارهای ارزشمندشان تشکر میکنم