درخواست پرداخت بدهی سامانه پیامک سادوا/ با توجه به اینکه سامانه پیامک سادوای بالاده در بسیاری از زمینه ها از جمله مراسم تشییع جنازه، نشستها و مجالس عمومی و … اطلاع رسانی نموده و بخاطر عدم پرداخت به موقع مبلغ پیامک از سوی سفارش دهندگان، دچار کسری بودجه شده و در حال تعطیلی می باشد، لذا از کسانیکه به سامانه پیام کوتاه سادوا بدهکار هستند تقاضا میشود هرچه زودتر نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام نمایند.

نظر به اینکه از بعضی افراد بدهکار، ۴ تا ۵ مرتبه به صورت پیامکی و یا تلفنی درخواست پرداخت نموده ایم، و با توجه به بی اعتنایی آنها نسبت به بدهی خود، خاطر نشان میسازد که چنانچه این افراد تا تاریخ ۳۰ آبان ۱۳۹۳ نسبت به پرداخت بدهی خود اقدام ننمایند، نامشان بی هیچ ملاحظه ای در سایت سادوا اعلام خواهد شد و پس از این برای اینگونه افراد (حتی در صورت فوت یکی از بستگانشان) پیامکی ارسال نمیشود و شماره آنها نیز از لیست پیامگیران سادوا حذف میشود.

اگر قرار است سامانه سادوا همچنان به عنوان تنها منبع جامع و سریع اطلاع رسانی برای مردم بالاده و منطقه دوسرشمار باقی بماند، مستلزم همکاری بدهکاران در پرداخت به موقع دیون شان می باشد. این درست و منطقی و اخلاقی نیست که بنده بارها با این افراد تماس بگیرم و هر بار مبلغی بر هزینه تلفن شخصی ام افزوده گردد ولی آنها نسبت به دینی که بر گردن خودشان و میّت شان هست اقدام نکنند. هم اکنون حدود ۷۰۰۰۰۰ تومان از محل ارسال پیامکها، کسری بودجه داریم که در صورت پرداخت نکردن، بنده میبایستی شخصاً جبران ضرر نمایم.

لازم به ذکر است که چنانچه تا اول آبان ماه این بدهی ها وصول نگردد، ناچار به تعطیلی سامانه پیامکی سادوا خواهیم بود. آخرین پیامک درخواست پرداخت نیز امروز برای بدهکاران ارسال خواهد شد.

با احترام/ عین اله آزموده/ مدیر سایت و سامانه پیامکی سادوا.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۶ آبان ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

من این مطلب رو مدتها پیش خونده بودم، امروز دوباره برگشتم ببینم کسی نظری داده، ولی چیزی ندیدم! جای تاسف بسیار داره.