اطلاعیه برگزاری مراسم نکوداشت بزرگان بالاده: این مراسم که به همت انجمن فرهنگی سادوای بالاده و با یاری و تلاش فرزندان بالاده تدارک دیده شده، در ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۱۴ تیر ۱۳۹۲ در حیاط دبستان بالاده برگزار می شود. از عموم بالادهی های عزیز که این اطلاعیه را می خوانند درخواست می شود به همراه بزرگان شان و سایر اعضای خانواده در این همایش که متعلق به بزرگان شما می باشد شرکت کنند. این همایش برای نخستین بار هست که در بالاده اجرا می شود و انتظار داریم حضور شما مردم گرامی بالاده برای تجلیل از پدران و مادران و پدربزرگ ها و مادربزرگ های خود با شایستگی هر چه بیشتر و در خور تحسین باشد. این اطلاعیه به منزله دعوت رسمی از تک تک شما عزیزان می باشد و دعوتنامه پیامکی نیز برای اعضای بانک سامانه سادوا ( حدود ۴۰۰ نفر ) ارسال خواند شد. خواهشمندیم به یکدیگر خبر دهید تا همه کسانی که پیامک دعوت به هر دلیلی برای آنها ارسال نمی شود و یا به سایت سادوا دسترسی ندارند، نیز آگاه گردند. هم چنین از کتاب « پیرُن گفته » شامل مَثل ها و کنایه های بالاده و روستاهای منطقه دوسرشمار (بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه و واوسر ) که به تازگی توسط برادران آزموده به چاپ رسیده در این مراسم رونمایی می شود.

سایر برنامه های فرهنگی این ایام:

  • ساعت ۵ بعدازظهر روز چهارشنبه ۱۲ تیر ۱۳۹۲ مراسم گرامیداشت یاد شهید سیدیحیی ساداتی بالادهی بر مزار آن شهید در روستای بالاده.
  • از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۴ بعدازظهر روز پنجشنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۲ برگزاری سی امین مراسم یادواره شهدای منطقه دوسرشمار به میزبانی روستای میرافضل (واوسر)

منتظر دیدار شما به همراه بزرگان تان در مراسم بزرگان بالاده هستیم.

با احترام/ عین اله آزموده/ مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده

ضمناً به علت حضور مدیر سایت سادوا در بالاده و عدم دسترسی به اینترنت، این سایت به مدت یک هفته به روز رسانی نخواهد شد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۹ تیر ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام آقای آزموده عزیز اگر اجازه میدهید من نتایج مسابقات فوتسال یادواره شهدا را بزنم کسی به من نگفت خودم رفتم واوسر نتایج را گرفتم.

با سلام خدمت شما اقای آزموده و دیگر سادواییان . انشاءالله که بخیر و خوشی برگزار گردد . (ولی خوب بود جمله بالا.. از عموم بالادهیها و اهالی دوسرشمار دعوت … چونکه بعضی از برزگانیکه تجلیل می شوند کسان کسانی هستند که در دیگر روستا منطقه زندگی می کنند )

سلام برار جان از اینکه نتوانستم بیایم معذرت و بابت خیلی از کارها و حرف ها و …….از همه اهالی بالاده و پایین ده و قلعه و تیله بن و وایسر شدیداً معذرت می خواهم. به دوستان بگو دوستشان دارم و با آنان هم عقیده ام و این را هم بگویم که سنگ در مقام صبر لعل شود.
…………………………………………..
سادوا: سلام امیرجان. ما هم شما را شدیداً دوست داریم. برای خیلی از حرفها و کارها، دیگران باید معذرت بخواهند و شما بزرگواری می کنید که فروتنی در برابر کارهای دیگران دارید و معذرت می خواهید. جایتان در همایش نکوداشت بزرگان بالاده خیلی خالی بود.

با عرض سلام خدمت آقای آزموده
مراسم واقعا جالبی بود دستتون درد نکنه