راه اندازی پایگاه خبری نرماب دوسر/ با تاییدات آفریدگار یکتا، ودیعه گذار تعالی و اندیشه در وجود انسان ها و در راستای اطلاع رسانی در چارچوب قوانین و مقررات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تعهد به آرمان های انقلاب اسلامی و امام راحل و شهیدان گرانقدر، پایگاه خبری نرماب دوسر بعنوان رسانه ای مستقل با نشانی اینترنتی http://www.narmab2sar.ir در فضای مجازی راه اندازی شد. پایگاه خبری نرماب دوسر که کار خود را از خرداد ماه ۱۳۹۲ شروع کرده است تلاش دارد آخرین تحلیل‌ها و گزارش‌ها از مهم‌ترین اتفاقات روز منطقه نرماب دوسر را در کمترین زمان ممکن در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. پایگاه خبری نرماب دوسر سایتی کاملاً خبری خواهد بود و به هیچ ارگان یا شخصی وابسته نمی باشد. پایگاه خبری نرماب دوسر اولین پایگاه خبری این منطقه می باشد.

منطقه نرماب دوسر یکی از مناطق بخش چهاردانگه ساری و دارای ۲۲ روستا می باشد که به طور تقریبی ۹۰% روستاهای این منطقه دارای وبلاگ و سایت می باشند. پایگاه خبری نرماب دوسر  از تمامی کسانی که می توانند اخبار روستای خود در منطقه نرماب دوسر را در قالب همکار در این رسانه پوشش دهند دعوت به همکاری می نماید.

سادوا: راه اندازی پایگاه خبری نرماب دوسر را به مدیر جوان و پرتلاش آن جناب آقای غلامرضا رضایی (از روستای آغوزگاله) تبریک گفته و امیدواریم با درج اخبار این منطقه به رشد آگاهی مردم کمک نماید. سایت سادوا برای همکاری با این رسانه تازه تاسیس در منطقه نرماب دوسر اعلام آمادگی می کند و از اینکه جناب رضایی قبل از راه اندازی این پایگاه با مدیر سایت سادوا مشورت کرده و از همکاری ما در طراحی لوگو و هدر سایت و تشویق برای راه اندازی این پایگاه خبری نیز بهره مند گشته اند، نشانه همگرایی جوانان فرهیخته بخش چهاردانگه با پیشکسوتان عرصه فرهنگی در فضای مجازی می باشد. برایشان آرزوی موفقیت روزافزون داریم. لازم به یادآوری است که منطقه نرماب دوسر از روستای واوسرنو (گندی او) شروع شده و شامل روستاهای مسیر رودخانه ضلع شمالی رشته کوه چهارنو بوده و به روستای بندبن و سعیدآباد و … ختم می شود. با احترام / عین اله آزموده/ مدیر سایت سادوای بالاده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳ مرداد ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام و تبریک صمیمانه. اگر اشتباه نکنم روستاهای کمرکلا و ذکریاکلا هم جزء نرماب هستند و این منطقه در قسمت پائینی به سعیدآباد ختم نمی‌شود. همچنین جمال‌الدین‌کلا، خلرد، سنگ ‌چشمه، لالا ، کیاده والندان هم با اینکه کمی از ما فاصله دارند اما تا زمانی که نرماب در تقسیمات کشوری محلی از اعراب داشت جزئش بودند.

با سلام خدمت آقای محمد حسین اکبری. حرف شما درست است. ولی زمانی که منطقه نرماب دوسر متعلق به بخش دودانگه بوده این روستاها هم شامل منطقه نرماب دوسر می شد. اما در تقسیمات بعد از انقلاب همانطور که آقای آزموده عزیز گفتند شامل این منطقه می باشند که ۲۲ روستا می باشند. با احترام غلامرضارضایی

متشکر از پاسختان آقای رضائی. در تقسیمات پس از انقلاب واژه‌ی نرم‌آب‌دوسر در تقسیمات کشوری مورد استفاده قرار نگرفته است پس تعریف رسمی‌ای از این واژه وجود ندارد که ما می‌توانیم آن را به همان معنای قبل از انقلاب حمل کنیم. از تلاش‌های شما هم‌‌ولایتی‌های عزیز به عنوان یکی از اهالی منطقه کمال تشکر را دارم.