درخواست همکاری در مدیریت سایت سادوا / انجمن فرهنگی سادوای بالاده برای مدیریت پایگاه اطلاع رسانی خود یعنی سایت سادوا از همه بالادهی های عزیز دعوت به همکاری می نماید. این همکاری می تواند به پربارتر و به روز شدن سایت کمک کرده و از بار مسئولیت مدیر آن بکاهد. از این رو از همه بالادهی های عزیز به ویژه جوانانی که دستی بر قلم و اینترنت دارند درخواست می شود تا نسبت به قبول بخشی از مسئولیت های سایت سادوا به یاری ما بیایند و برای اعتلای نام بالاده، زادگاه آباء و اجدادی شان که ریشه در اعماق تاریخ و فرهنگ چهاردانگه دارد تلاش نمایند. راه اندازی بخش مدیریت مشارکتی سایت به درخواست جمعی از دوستان و با تصمیم مدیر سایت سادوا گرفته شده و این همکاری و مشارکت می تواند در جلوگیری از تعطیلی سایت سادوا در آینده به دلیل عدم همکاری که تاکنون صورت نگرفته است، موثر واقع شود.

شرایط همکاری در بخش مدیریت سایت سادوا:

  1.  ارسال تقاضانامه همکاری با معرفی کامل خود در بخش یادداشت همین مطلب و یا با ارسال به ایمیل انجمن فرهنگی سادوا sadva86@gmail.com ( نام/ نام خانوادگی/ نام پدر و پدربزرگ/ میزان و رشته تحصیلی/ محل سکونت/ شغل و محل کار/ تلفن همراه و تلفن ثابت منزل/ نشانی ایمیل/ فایل یک قطعه عکس پرسنلی و … )
  2.  آشنایی نسبی با تایپ، اینترنت و ایمیل. (به کسانی که آشنایی ابتدایی داشته باشند، آموزش داده خواهد شد)
  3. آشنایی نسبی با نرم افزار فتوشاپ در زمینه ویرایش عکس (به کسانی که آشنایی ابتدایی داشته باشند، آموزش های مورد نیاز داده خواهد شد)
  4. آشنایی نسبی با دوربین های عکاسی دیجیتال خانگی (به کسانی که آشنایی ابتدایی داشته باشند، آموزش عکاسی داده خواهد شد)
  5. داشتن حداقل سن ۱۶ سال
  6. داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم یا دانش آموز مقطع دبیرستان.
  7. داشتن اینترنت در منزل یا محیط کار.

ضمناً روش های خبرنویسی، مقاله نویسی و تهیه گزارش و مصاحبه نیز آموزش داده خواهد شد.

روش مشارکت در مدیریت سایت سادوا:

  1. در وهله اول نیازمند همکاری یک یا دو نفر برای هر یک از مکان های بالادهی نشین (شهر ساری، روستای بالاده و روستای سمسکنده،‌ شهر نکا و روستاهای تابعه، شهر بهشهر و محله زیروان و روستاهای شهیدآباد (تروجن)، للـه مرز، حسین آباد، یکه توت،‌ مهدی آباد، زینوند و امیرآباد و زاغمرز ) هستیم و در ادامه می توانیم برای هر مکان دو نفر یا بیشتر همکار داشته باشیم.
  2. برای هر شخص متقاضی، « شناسه کاربری و رمز شخصی » برای مدیریت پنل سایت صادر می شود.
  3. هر شخص با داشتن « شناسه کاربری و رمز شخصی » می تواند مطلب، خبر و عکس مربوط به بالاده و بالادهی ها را در پنل مدیریت سایت سادوا بارگذاری و آماده انتشار نماید.
  4. مطالب و عکس های بارگذاری شده به نام مدیر مربوطه منتشر می شود.
  5. مطالب و عکس های بارگذاری شده پس از ویرایش و تایید مدیر سایت سادوا (عین اله آزموده) منتشر می شود.
  6. به زودی نشستی با حضور افراد متقاضی برای مدیریت سایت برگزار و نحوه همکاری تشریح خواهد شد.

از همه بالادهی های گرامی درخواست می شود برای مشارکت در مدیریت سایت سادوا به یاری ما بیایند.

با احترام/ عین اله آزموده / مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده  ۱۳۹۲/۶/۱۱

………………………………………………………………

تعداد افرادی که تاکنون برای همکاری ثبت نام کرده اند:

  • یک نفر نکاء
  • یک نفر روستای شهیدآباد بهشهر
  • یک نفر روستای زینوند بهشهر
  • یک نفر ساری
  • سه نفر دیگر هم بدون معرفی و فرستادن مشخصات خود اعلام همکاری کردند.

 

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۱ شهریور ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام.ایده جالبیه که توی هر روستا دو نفر فعالیت کنن. من خیلی مشتاق شدم تا با شما همکاری کنم. دانشجوی رشته It هستم اگه بدونم که جایی برای ما مبتدی ها هست خوشحال میشم کنار هم، ستون های این سایتو محکم تر کنیم.
…………………………………………….
سادوا: سلام. منتظر ارسال مشخصات تان هستیم تا هر چه زودتر زمینه همکاری شما فراهم شود.

سلام آقای آزموده عزیز … خسته نباشید میگم
در بخش طبیعت منطقه اهم از عکس و کروکی و … هر کاری از دست من بر می آید ، در خدمتم … البته حرف هایی در مورد محتوا، قالب و مطالب و روستاهای اطراف دارم …
با تشکر… کمیل قاسم پور
………………………………………
سادوا: کمیل عزیز از لطف همیشگی شما سپاسگزاریم.

سلام آقای آزموده از نظرتون خوشم اومد و مایل به همکاری با شما هستم. من دارم دوران دبیرستانم رو میگذرونم و رشته ام حسابداریه.
…………………………………………….
سادوا:‌ سلام و سپاس از احساس مسئولیت شما در قبال وطنم مان بالاده. لطفاً با اعلام مشخصات کامل و تلفن تماس خودتان (که نزد ما محرمانه خواهد ماند) اعلام بفرمایید که چه کارهایی می توانید در عرصه فرهنگی سایت سادوا و یا انجمن فرهنگی سادوا انجام بدهید تا در همان زمینه در خدمت شما باشیم

سلامی دوباره خدمت آقای آزموده. من ایمیلم بازم نمیشه. یعنی باید بگم که یاهوم باز نمیشه که از طریق ایمیل مشخصات خودمو بهتون اعلام کنم. لطفا کمکم کنید.
……………………………………………………..
سادوا: شما می توانید مشخصات خود را از طریق نوشتن در همین بخش یادداشت برای ما بفرستید و ایمیل جدیدی در گوگل یا یاهو باز کنید.

سلام. ببخشید به علت یه مشکلاتی چند روزی نتونستم به سایتمون سربزنم… خب از کجابگم؟؟ و چیا رو بگم؟؟؟ من از روستای یکه توت ام. اسمم هم زهراست. خب….
……………………………………………
سادوا: سلام خانم زهرا ساداتی. امیدواریم مشکلات تان برطرف شده باشد. اگر قصد همکاری دارید لطفاً مشخصات خود را به همراه شماره تلفن برای ما بفرستید تا با شما تماس بگیریم. اگر هم قصد شوخی و مزاحمت دارید، خواهش می کنیم دست از سر سادوا بردارید.

سلام. من خوشحال می شم با شما همکاری کنم و ورد، اکسل، پاورپویینت، فتوشاپ و چند تا نرم افزاری که معروف نیستند ولی خیلی به کار می یان رو بلدم. اینترنت هم دارم.
ولی متاسفانه شما مدرک تحصیلی می خواین و ۱۶ سال به بالا که من این سن رو ندارم
ولی اگه می شد مطمئن باشید به کار می اومدم.
……………………………………………………
سادوا: سلام آقا شهریار. از اعلام همکاری شما بسیار سپاسگزاریم.
اگر شما بالادهی باشید و مشخصات خود را برای ما بفرستید ما نیز از همکاری با شما استقبال می کنیم.