چگونگی پرداخت حق عضویت انجمن فرهنگی سادوای بالاده/ به اطلاع اعضای گرامی انجمن فرهنگی سادوای بالاده و سایر همولایتی ها و فرهنگ دوستان عزیز می رساند که با پرداخت حق عضویت سال های ۱۳۹۰ و ۱۳۹۱ و ۱۳۹۲ (و قبل از آن) و یا همیاری مالی، این انجمن را در پیشبرد فعالیت های فرهنگی روستای بالاده و منطقه دوسرشمار همراهی نمایید. خوشبختانه اعضای فرهیخته انجمن فرهنگی سادوا و دوستداران فرهنگ بالاده و منطقه دوسرشمار همواره در اجرای برنامه های فرهنگی و تامین هزینه های مالی به یاری ما آمده و ما نیز مدیون محبت های بیدریغ آنها هستیم و از صمیم قلب از همه این بزرگواران سپاسگزاریم.

با توجه به اینکه تعداد زیادی از اعضای محترم انجمن فرهنگی سادوا بخاطر مشغله کاری حق عضویت های خود را نپرداخته اند و هم چنین دوستان زیادی برای پرداخت کمک مالی اعلام آمادگی کرده اند،  این اطلاعیه را جهت آگاهی آنان منتشر کرده ایم. لازم به یادآوری است که حق عضویت سالیانه انجمن فرهنگی سادوا، مبلغ ۲۰ هزار تومان (و یا بیشتر به اختیار شخص) می باشد و با همین کمک های اندک تاکنون فعالیت های فرهنگی زیادی از جمله «مراسم نکوداشت معلم بالاده- ۱۳۸۸»، «شب شعر شاهدژ- ۱۳۸۹ بالاده»، «راه اندازی و نگهداری سامانه پیام کوتاه سادوا- ۱۳۸۹»، «راه اندازی و نگهداری سایت سادوا – ۱۳۹۰»، «تبلیغات بیست و هشتمین یادواره شهدا در بالاده – ۱۳۹۰»، «همایش در سایه سار چنار کهنسال قلعه- ۱۳۹۱»، «مراسم نکوداشت بزرگان بالاده- ۱۳۹۲»، و …. را انجام داده ایم.

اعضای محترم انجمن فرهنگی سادوا و سایر علاقمندان جهت همیاری مالی می توانند به یکی از روش های زیر اقدام نمایند:

۱ . پرداخت از طریق فیش بانکی: به شماره حساب ۳۹۳۱۵۵۰۵۲۶ بانک تجارت کد شعبه ۲۰۱۰ به نام «عین اله آزموده چهارده». لازم است پرداخت کننده محترم فیش پرداختی را نزد خود نگه داشته و به مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده تحویل دهد. (این شماره حساب متعلق به انجمن فرهنگی سادوا می باشد).

 ۲ . واریز از طریق کارت بانکی: به شماره کارت عابر بانک تجارت ۶۲۷۳۵۳۱۰۹۰۰۵۷۲۹۶ . (این کارت نیز متعلق به شماره حساب انجمن فرهنگی سادوا می باشد).

۳ . پرداخت نقدی: کسانی که واریز از طریق بانک برای آنها امکان پذیر نیست، می توانند مبلغ مورد نظر را به صورت نقدی به مدیر انجمن تحویل داده و رسید دریافت کنند که این مبلغ به نام آنها به حساب انجمن واریز خواهد شد.

نکته مهم: با توجه به اینکه پس از واریز هر مبلغی به شماره حساب انجمن،‌ پیامکی نیز از طریق سامانه بانکی با ذکر تاریخ و مبلغ به تلفن همراه مدیر انجمن فرهنگی سادوا ارسال می شود، خواهشمند است پرداخت کننده محترم پس از واریز مبلغ، حتماً با ارسال پیامکی نام خود، تاریخ واریز، مبلغ واریزی و بانک واریز کننده را به تلفن مدیر انجمن به شماره  ۰۹۱۲۱۳۲۰۲۲۶ اطلاع دهند.

هم چنین از کسانی که تاکنون نسبت به پرداخت بدهی خود (از جمله ارسال پیامک تشییع جنازه اموات – تشکیل جلسات و … ) به سامانه پیامکی سادوا اقدام نکرده اند، درخواست می شود که بدهی خود را پرداخت  کنند تا از تعطیلی سامانه سادوا بخاطر کسری بودجه جلوگیری شود.

با احترام / عین اله آزموده / مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده   – ۱۰ دی ۱۳۹۲

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۵ دی ۱۳۹۲