لوگوی انجمن فرهنگی سادوا در سالنامه تبری ۱۳۹۵ / پاییز پارسال (۱۳۹۴) بود که جمعی از فرهیختگان و گروه ها و تشکلهای فرهنگی و مردم نهاد تصمیم گرفتند تا جشن مراسم روز مازندران (۱۴ آبان) را به صورت مستقل و مردمی (و کمتر با حمایت نهادهای دولتی استان مازندران) برگزار کنند. از این رو مدیر انجمن فرهنگی سادوای بالاده نیز به عنوان یکی از انجمنهای فعال استان مازندران به ستاد اجرایی مراسم دعوت شد و در بخشهایی از اجرای مراسم از جمله طراحی لوگوی روز مازندران ( که در سمت بالای صفحه سالنامه نیز دیده میشود) و نیز طراحی دو قطعه پوستر جشنواره همکاری نمود و در همایشی که در تهران با حضور بزرگان فرهنگ و ادب مازندران در سالن مرکز اسناد ملی کتابخانه ملی ایران برگزار شده بود، مدیر این انجمن نیز شرکت کرده بود.

سالنامه تبری ۱۳۹۵ که در صفحاتی از خود به معرفی دو تن از هنرمدان بالادهی و یک شاعره قلعه سری پرداخته است (و در همین سایت نیز با عنوان «معرفی دو تن از هنرمندان بالاده در سالنامه تبری» منتشر شده است)، یک صفحه از سالنامه را به معرفی لوگوی همیاران برگزاری جشن روز مازندران اختصاص داده است و لوگوی انجمن فرهنگی سادوا نیز در بین آنها وجود دارد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۵
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

آقای آزموده سلام خدا قوت.
امید وارم که روز بروز موفقیت بیشتری حاصل شود و بچه ها ی منطقه هم انشاءالله در کارهای فرهنگی موفق باشند و این عمل سالنامه تبری و درج سه تن از هنرمندان منطقه نشانه ی خوبی برای ادامه کار میباشد.
……………………………………….
سادوا: جناب آقای ساداتی عزیز٫ درود. سپاس از لطف شما.
به گمانم و با توجه به شناختی که از منطقه دوسرشمار داریم، ظرفیتهای فرهنگی ما بسیار زیاد است و این می طلبد که همه در کنار هم برای موفقیت و معرفی هر چه بیشتر فرهنگ دیارمان تلاش کنیم.

شورای اسلامی بالاده گفت

با سلام
ضمن عرض تبریک موفقیت شما را آررزومندیم ، انشاا… در پیشبرد امور سربلند باشید.
……………………………..
سادوا: با درود و سپاس٫ برای شورای اسلامی بالاده نیز آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

سلام آقای آزموده
تلاش شما در این چند سال که برای معرفی بالاده کشیدین، خارج از زبان و تقدیر و تشکر ما بالادهی هاست.
برادر گرامی و هنرمندم! شما هر جا تونستین بالاده را مطرح کردین. هر جا رفتین حرف از بالاده زدین. حلالتان باشه شیر مادر خدا بیامرزتون.
خدا کنه همه باسوادهای بالاده که کاری به بالاده ندارن، از خواب غفلت بیدار بشن و ببینن شما چکارهایی که واسه بالاده نکردین.
۱۲۰ سال زنده باشی ایشالله دایی آزموده. خدا قوت.

باعث افتخار بالاده است که انجمن فرهنگی سادوا همه جا حضور پررنگ داره. خسته نباشید آقای مهندس آزموده.
خدا تنه آقاپسرا ره حفظ هاکنه.