درگذشت آقای مهندس کربلایی سیدمحمود صباغ/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که  آقای سیدمحمود صباغ فرزند مرحوم سیدمحمد و مرحومه زینب خاتون کاردگر دعوت حق را  لبیک گفت و به دیار ابدی شتافت. مراسم تشییع جنازه ساعت ۹ و نیم صبح فردا جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۲ از مسجد جامع محله زیروان بهشهر تشییع و در مزار امامزادگان فضل، فاضل و عباس همین محله به خاک سپرده خواهد شد. زنده یاد سیدمحمود صباغ  که بر اثر نارسایی مغزی به کما رفته بود و در بیمارستانی در ساری بستری شده بود مقارن صبح امروز پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۲ و پس از ۵ روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ، سرانجام چشم از جهان فرو بست. زنده یاد صباغ متولد ۱۳۴۷ ، ساکن بهشهر، دارای مدرک کارشناسی مهندسی معدن و حدود ۱۰ سال عضو هیئت امنای مسجد و حسینیه بالاده بوده و از ایشان دو فرزند نوجوان پسر به یادگار مانده است.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدار صباغ، برادانش آقایان سید سیف الله، سیدفضل الله و سیدعباس و به ویژه آقای سیدربیع صباغ عضو محترم انجمن فرهنگی سادوا، خواهران مکرمه، همسر و فرزندانش و سایر بستگان مصیبت دیده تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

ارسال خبر: آقای سیدربیع صباغ/  با سپاس از ایشان و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگانش.

با پوزش از تاخیر چند ساعته در انتشار خبر بخاطر قطع اینترنت. ضمناً پیامک دعوت به شرکت در مراسم تشییع جنازه برای ۵۰۰ نفر از همولایتی های دوسرشماری ارسال شده است.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۲ دی ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

با سلام. درگذشت سید محمود صباغ را به همسر، فرزندان، برادران و خواهران تسلیت عرض نموده و از خداوند برای آن عزیز از دست رفته طلب رحمت و برای بازماندگان صبر دارم.

نعمت اله طاهری گفت

بازگشت همه به سوی خداست
مصیبت وارده را به همسر و فرزندان داغدیده و برادران محترم و خواهران آن مرحوم تسلیت میگویم. خدایش بیامرزاد

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام تسلیت توسط حاج فتح الله فتحی واوسری به سامانه سادوا ارسال شده است:

غفران الهى براى آن مرحوم و طول عمر باعزت براى بازماندگان مسئلت دارم.

یاسر توبه بالادهی گفت

سلام
شب عاشورای امسال ما دوستان منتظر محرم سال آینده بودیم تا هیئت عزاداران بالاده با حضور گرم و پرانرژی آقای محمود صباغ کارشونو دوباره از سربگیرن،مثل سالهایی که محرم در بهار بود.
حیف…………..
روحش شاد و یادش گرامی.

با سلام خدمت خانواده محترم صباغ :
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم
امیدوارم که غم آخر زندگیتان باشد.

انجمن فرهنگی سادوا گفت

این پیام تسلیت توسط آقای اسماعیل توبه به سامانه سادوا ارسال شده است:

سلام. خداوند رحمتش کند و به بازماندگان صبر و به برادران بزرگوار و همسر محترمه و فرزندان مرحوم تسلیت می گویم. انشاالله در روز شهادت امام رضا(ع) این امام همام شفعیش گردد. ولی چقدرخوب بود از مسجد سجادیه تشییع میگردید. چون در ایام محرم یکی از کسانی بود که در مسجد اطعام دهی میکرد.

ذبیح اله کاردگر گفت

بنده هم این رجعت الهی را به برادران آن مرحوم و بالاخص آقای سید ربیع صباغ تسلیت می گویم و آرزوی غفران برای آن مرحوم و صبر برای خانواده مرحوم دارم.

مصطفی محمدی واوسری گفت

خدایش بیامرزد و به همسر و فرزندانش صبر عطا فرماید

روحش شاد

این مصیبت رابه همه اهالی دوسرشمار تسلیت عرض می کنم

محمدی (سایت وطنم واوسر) گفت

از خداوند متعال برای آن مرحوم طلب آمرزش و برای بازماندگان صبر و اجر خواستاریم

انالله و اناالیه راجعون
با نهایت تأسف و تأثر و با قلبی آکنده از غم و اندوه درگذشت ناگهانی و جانگداز مرحوم مغفور شادروان سید محمود صباغ بالادهی را به خانواده ی آنمرحوم تسلیت عرض می نمایم و از خداوند منان صبر و شکیبایی برای بازماندگان آن مرحوم مسئلت دارم. روحش شـاد و یادش گرامی

عین اله عالیشاهی گفت

مصیبت وارده را به خانواده محترم صباغ به ویژه آقای سیدربیع صباغ از صمیم قلب تسلیت عرض میکنم

روح مردانی اینچنین بزرگ که همه به نیکی از اونها یاد میکنن قرین رحمت باد !

هادی علامه قاسمی گفت

مصیببت وارده را به خانواده محترمشان و دیگر بازماندگان تسلیت گفته و آمرزش آنمرحوم و صبر و سلامتی بازماندگان را از خداوند منان خواستاریم

اکبر ساداتی گفت

با سلام و ارادت مخلصانه به عزیزان بالادهی.
درگذشت دوست عزیزمان سیدمحمود صباغ را به خانواده محترم صباغ و مردم بالاده همچنین سایر آشنایان تسلیت عرض میکنم. روحش شاد.

امیر دهبندی گفت

با سلام.من هم به نوبه خودم این واقعه جانسوز و جانکاه را به خانواده محترم صباغ تسلیت گفته و علو درجاتش ایشان را از درگاه ایزد منان خواستارم.
چه ناباورانه پر کشیدی … روحت شاد و یادت گرامی

محمود جان چه غریبانه و زود بار سفر بستی یادت جاودان.

صادقعلی توبه گفت

درگذشت برادرگرامی مرحوم کربلایی جناب آقای مهندس سیدمحمود صباغ را به برادران و خواهران داعدار و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خدای سبحان برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگاه صبر جمیل و اجر جزیل را مسئلت دارم.

سیدرضاحسینی (ساداتی بالادهی) گفت

با سلام. درگذشت آقای صباغ را به خانواده ایشان و تمام بالادهی ها تسلیت گفته، برای ایشان غفران الهی و برای بازماندگان ایشان صبری جمیل از خداوند منان خواهانم. روحش قرین آمرزش.

محمد علی شعبانی واوسری گفت

با سلام. درگذشت مهندس محمود صباغ را به بازماندگان آن مرحوم تسلیت عرض نموده، از خداوند منان صبری جمیل و اجری جزیل برای بازماندگان و علو درجات و مغفرت الهی را برای آن مرحوم خواستارم. شادی روحش صلوات
……………………………………………….
سادوا: الهم صل علی محمداً و آل محمد

روحش شاد و یادش گرامی