درگذشت آقای رضا آشکاران همسر خانم سیده فاطمه رضوی بالادهی/ انالله و انا الیه راجعون. با خبر شدیم که آقای رضا آشکاران همسر خانم سیده فاطمه رضوی بالادهی فرزند حاج سیداکبر رضوی (فرزند مرحوم آق نصول رضوی) درگذشت. مراسم تشییع جنازه ساعت ۸ صبح  فردا چهارشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ از مسجد صاحب الزمان محله زیروان بهشهر برگزار می شود. آقای آشکاران پس از یک دوره بیماری و بستری شدن در بیمارستان های تهران و بهشهر، سرانجام صبح امروز سه شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ ندای حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت. از زنده یاد آشکاران یک فرزند دختر (زهرا خانم ۷ ساله) به یادگار مانده است.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده های آشکاران و رضوی به ویژه خانم سیده فاطمه رضوی همسر داغدارش، حاج سید اکبر رضوی پدر خانم محترمشان و سایر خانواده ها و بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. روحش شاد.

پیامک دعوت به شرکت در مراسم تشییع جنازه برای ۵۵۰ نفر از همولایتی های دوسرشماری ارسال خواهد شد.

ارسال خبر: آقایان حسن اسماعیلی و حاج سیداکبر رضوی /  با سپاس از ایشان و آرزوی آمرزش الهی برای درگذشتگانش.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۷ خرداد ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
انجمن فرهنگی سادوا گفت

سیدمصطفی ساداتی در سامانه پیامگیر سادوا نوشت:

مرد خوبی بود. این مصیبت سوزناک رو به همسر ایشون خانم سیده فاطمه رضوی تسلیت عرض میکنم. روحش شاد. یادش گرامی

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت، خاصه به همسر داغدارش و همه بستگان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم و از درگاه خدای سبحان برای آنمرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی و توکل و تسلیم به امر الهی را مسئلت دارم.

نعمت اله طاهری گفت

انالله وانا الیه راجعون
مصیبت وارده را به خانواده های محترم رضوی و آشکاران تسلیت عرض مینمایم. خدایش بیامرزاد

مصطفی محمدی واوسری گفت

خدایش بیامرزد و به بازماندگان صبر عطا فرماید