دعوت شورای اسلامی بالاده برای شرکت در جلسه ارائه گزارش عملکرد یکساله/ شورای اسلامی بالاده از اهالی محترم این روستا دعوت کرد تا در جلسه روز جمعه ۲ آبان ۱۳۹۳ که از ساعت ۱۳:۳۰ در مسجد امام موسی کاظم (ع) روستای سمسکنده ساری برگزار می شود، حضور به هم رسانند. دستور کار این جلسه، ارایه گزارش عملکرد فعالیت یک ساله اول شورای اسلامی و بررسی برخی مسایل و مشکلات موجود در روستای بالاده می باشد.

این اطلاعیه به منزله دعوتنامه رسمی بوده و از عموم اهالی محترم بالاده دعوت می شود با حضور به موقع خود و ارائه پیشنهاد و راهکارهایی عملی برای عمران و آبادانی روستا، فرزندان خود در شورای اسلامی را برای داشتن بالاده ی آباد یاری رسانند.

لطفاً این پیام را به سایر همولایتی های گرامی بالادهی که ممکن است پیام کوتاه این جلسه (ارسالی توسط سامانه سادوا) را دریافت نکرده باشند، نیز برسانید.

با احترام/ شورای اسلامی روستای بالاده

………………………………………………………………………………………

سادوا: این دعوتنامه در قالب پیام کوتاه برای ۵۴۰ نفر از اهالی بالاده که در سامانه پیام رسان سادوا عضو هستند نیز ارسال شده است. چنانچه هر یک از شما و یا اعضای خانواده تان مایل به دریافت پیامهای سادوا هستید لطفاً هم اینک نام و مشخصات خود را به شماره ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲ پیامک کنید تا نامتان در لیست پیامگیران سادوا قرار گیرد ( نام و نام خانوادگی، نام پدر و پدربزرگ، سال تولد، محل سکونت، شغل – تحصیلات و … ). لطفاً و حتماً مشخصات درخواستی را بصورت کامل بفرستید.

اطلاعات بیشتر را در مطلب « سامانه پیام رسان سادوا، کارکردها و مشکلات » مطالعه کنید.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۳۰ مهر ۱۳۹۳
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام
مثبت ترین کار شورا توی این یک سال، نصب سطل زباله بود. کار بسیار خوبی بود.

سیده مریم ساداتی گفت

از آقای آزموده گرامی که تنها راه ارتباط مردم با شورا هستن، تشکر می کنم. کاش شورای بالاده گزارش عملکردشو روی سایت سادوا هم میذاشت.
همه میدونیم که شورا شدن توی بالاده هزار و یک مشکل داره. امیدوارم اعضای شورا بتونن موفق بشه.
………………………………………………………………
سادوا: سرکار خانم ساداتی. از ابراز لطف شما سپاسگزاریم. امیدواریم پس از جلسه، گزارش عملکرد در سایت سادوا هم منتشر شود.

با سلام و احترام
امیدوارم اعضای محترم شورای اسلامی روستا همانطوری که از سایت سادوا برای ارسال دعوتنامه و اطلاع رسانی استفاده می کنند، از نظرات مخاطبان این سایت نیز آگاه شوند و براساس پیشنهادات و انتقادات مردم (استفاده از خرد جمعی) برنامه ریزی و فعالیت نمایند. با آرزوی توفیق روز افزون برای ایشان و سپاس ویژه از جناب آقای آزموده.

با سلام خدمت مدیر محترم انجمن فرهنگی سادوا جناب آقای آزموده
نزدیک به دو هفته از جلسه شورای اسلامی بالاده گذشته ولی هنوز گزارش این جلسه به اطلاع مردم بالاده رسانیده نشده. قبلاً هم هیچ گزارشی از جلسات شورا توی سایت سادوا داده نشده. چرا شورا فقط برای همان بیست سی نفر حاضر گزارش عملکرد میده؟ مگه بقیه مردم، بالادهی نیستن؟ مگر ما نباید از عملکرد شورا مطلع بشیم؟ اگه شورا راه دیگه ای بغیر از سایت سادوا میخواد اطلاع رسانی کنه، اعلام کنه که مردم باید به کجا مراجعه کنن! آیا شورا سایت جداگانه ای داره؟ اگه سایت جداگانه ای داره آدرسش چیه؟ لطفا پیگیری و اعلام کنین!
…………………………………………….
سادوا: با سلام. از رئیس محترم شورای بالاده تقاضای ارسال گزارش عملکرد را در سه نوبت (تلفنی و حضوری) نموده ایم. قول داده اند به زودی برای ما ارسال کنند. ما هم منتظریم و به محض دریافت منتشر خواهیم کرد.
شورای اسلامی بالاده سایت جداگانه ای ندارد و تاکنون نیز سایت سادوا و پیامرسان سامانه سادوا تنها راه ارتباطی شورا با مردم بالاده بوده است.

با سلام به آقای آزموده و همه بالادهی های دوست داشتنی
بنده به نوبه خودم از وضعیت فعلی بالاده راضی نیستم. در بین مردم انتقادهای زیادی به شورای جدید بالاده میشه. چرا این آقایون و این خانمی که شورا شدن کارهای مردم رو به درستی انجام نمیدن؟ یک امضا میخواستم شش ماه دنبالشون دویدم. یکی از اعضای شورا از مردم فیلم میگیره و میبره پاسگاه کیاسر گزارش میده و کارشون با مردم به دادگاه و پاسگاه کشیده. قرار نیست شورای بالاده پلیس بازی دربیاره.
آخرشم چهار سالشون سر میشه و بالاده همین جور ویرانه و خراب باقی میمونه. اعضای شورا مردم رو (…..) فرض نکنن. مردم میفهمن. بهتر از اونا هم میفهمن.
یه انتقاد دیگه هم دارم و اون اینه که پس این گزارش عملکرد یکساله رو که هی قولشو میدیدن، کی منتشر می کنین آقای آزموده.
نکنه شما هم با شورا (…..) هستین تا به مردم (…..) بگین.
………………………………………………………………….
ساوا: آقا یا خانم ح. ک./ با سلام. چنانچه انتقاد یا مواردی خلاف وظایف قانونی از شورای بالاده دیده اید که نیازمند پیگیری باشد (مثل همین مورد امضا گرفتن و یا فیلمبرداری) را به صورت مستند (با سند و مدرک) برای ما بفرستید تا به رئیس محترم شورای بالاده، مدیر محترم شوراهای بخش چهاردانگه و بخشدار محترم چهاردانگه منتقل و نتیجه را نیز به شما مردم بالاده اعلام نماییم.
در باره گزارش عملکرد نیز تاکنون ۴ دفعه (حضوری و تلفنی و پیامکی) به اطلاع آقای ساداتی رئیس شورای بالاده رسانیده ایم و قول داده اند که به زودی در اختیار ما قرار دهند تا منتشر کنیم.
بنده (آزموده) و سایت سادوا و یا هر بالادهی دیگر، تا زمانیکه شورای اسلامی در چارچوب اختیارات و وظایف قانونی خود حرکت کند، می بایستی از آنها پشتیبانی و حمایت کنیم تا آنها نیز گامهای موثرتری برای عمران و آبادانی بالاده و حل مشکلات مردم بردارند.
چنانچه موارد فوق را بصورت تلفنی نیز به بنده منتقل نمایید، ممنون تان میشوم. شماره تلفن و نام شما محفوظ خواهد ماند.
- قسمتهای (….) بخاطر بار منفی کلمات حذف گردید.

سیده مریم ساداتی گفت

آقای آزموده گرامی سلام
بیش از ۲۰ روز از جلسه شورا گذشت. چرا هنوز گزارشو منتشر نمی کنین؟ آیا شورا با سایت سادوا همکاری نمیکنه یا شما وقت نمیکنین؟ لطفاً اطلاع رسانی کنین. دست تون درد نکنه.
راستی نتیجه جلسه پارسال با دامداران هم منتشر نشده.
………………………………………………………………….
سادوا: تاکنون ۴ دفعه (حضوری و تلفنی و پیامکی) به اطلاع آقای ساداتی رئیس شورای بالاده رسانیده ایم و قول داده اند که به زودی در اختیار ما قرار دهند تا منتشر کنیم.
در باره گزارش نشست با دامداران بالاده نیز نظر رئیس محترم شورای بالاده بر این بوده که نتیجه جلسه منتشر نشود.

با سلام واحترام
از اعضای محترم شورای اسلامی سوال می کنیم که علت شانه خالی کردن از ارائه گزارش به مردم چیست؟ و اینکه بعضیها اظهار می کنند که شورا اقدام فیلمبرداری نموده است را آیا اعضای محترم شورا تایید می کنند؟ در صورت پاسخ مثبت یا منفی می باشد خواهشمند است دلایل اقدام خودشان را هم جهت تنویر افکار عمومی اعلام فرمایند. تاخیر بیش از حد در ارائه پاسخ به صلاح نخواهد بود.
…………………………………………
سادوا: با سلام. ما هم منتظر ارائه گزارش عملکرد یکساله شورا جهت انتشار در سایت سادوا هستیم. هم چنین امیدواریم مدیر محترم شورا نسبت به یادداشتهای خوانندگان گرامی سایت سایت اعلام نظر نمایند.

با سلام به مدیر موفق سایت سادوا عمو آزموده عزیز
به نظر این حقیر، همه مردم چه آنهایی که منتقد شورایند و چه آنهایی که بی تفاوتند باید در جریان کارهای اجرایی و فعالیتهای شورا باشند تا بتونند در روند تصمیم گیری ها مشارکت کنند.
وقتی ما ندونیم که در نشست شورا چه تصمیماتی گرفته شده به درستی نمیتونیم از شورا و کارهاشون حمایت کنیم و در امور مربوط به بالاده مشارکت داشته باشیم.
کاش همه دوستان منتقد و حامی و بی تفاوت، دستای مهربون خودشونو برای یاری رساندن به شورا دراز کنن.