پیش فروش کتاب « پیرُن گفته » / آگهی اول: با توجه به دریافت مجوزهای لازم برای انتشار و آماده چاپ بودن کتاب « پیرُن گفته » حاوی ضرب المثل های بالاده و منطقه دوسرشمار، پیش فروش این کتاب نیز آغاز شده است. ضمن سپاس فراوان از همه دوستانی که پیشاپیش برای چاپ این کتاب مساعدت مالی نموده اند، دلیل این پیش فروش تامین بخشی از هزینه های چاپ، معدود بودن تیراژ، تقاضاهای مکرر برای خرید و امکان خرید این کتاب توسط همه همولایتی های گرامی می باشد. کتاب « پیرُن گفته » توسط آقای نعمت اله آزموده و به کوشش عین اله آزموده برای چاپ آماده شده و توسط انتشارات « مرکز انتشارات توسعه علوم » ساری به مدیریت استاد سیداکبر ساداتی بالادهی منتشر خواهد شد. این کتاب در ۲۱۰ صفحه سیاه و سفید، جلد رنگی گلاسه با پوشش سلفون مات، در قطع وزیری ( ۱۶/۵ در ۲۳/۵ سانتیمتر) و به قیمت ۱۰۰۰۰ (ده هزار) تومان چاپ می شود و اولین کتاب در حوزه فرهنگی منطقه دوسرشمار ( روستاهای بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل و واوسرنو بخش چهاردانگه ساری) می باشد. جناب آقایان دکتر حسین اسلامی رئیس پژوهشکده ساری شناسی و دکتر یحیی کاردگر بالادهی دانشیار دانشگاه قم در رشته زبان و ادبیات فارسی برای این کتاب مقدمه نوشته اند. لازم به ذکر است که هر ضرب المثل در این کتاب به صورت آوانگاری فارسی، آوانگاری لاتین، ترجمه و کاربردهای آن گردآوری شده است.

برای پیش خرید کتاب « پیرُن گفته » لطفاً به موارد زیر توجه فرمایید:

۱   . زمان پیش خرید تا روز ۱۰ تیر ۱۳۹۲ بوده و کتاب برای مراسم یادواره شهدا ( ۱۳ تیر ۱۳۹۲ در روستای میرافضل و همایش بزرگان بالاده در ۱۴ تیر ۱۳۹۲ ) توزیع می شود

۲  . حداقل تعداد کتاب برای پیش خرید ۵ جلد می باشد. ( برای تعداد کمتر لطفاً تماس بگیرید).

۳  . شماره حساب  ۷۰۰۷۸۶۸۲۲۷۱۱ بانک شهر بنام عین اله آزموده و شماره کارت عابر ۵۰۴۷۰۶۱۰۰۳۹۸۱۹۵۴ برای واریز مبلغ در نظر گرفته شده است.

۴ . پس از واریز مبلغ، حتماً نام و نام خانوادگی، مبلغ پرداختی و نام بانک فرستنده را برای ما پیامک کنید.

۵  . پس از دریافت پیامک تان حتماً با شما تماس خواهیم گرفت.

۴  . پس از چاپ و جهت تحویل دادن کتاب با شما تماس خواهیم گرفت.

۵  . شماره تلفن همراه  ۰۹۱۲۱۳۲۰۲۲۶ عین اله آزموده برای ارسال پیامک و یا دریافت هر گونه اطلاعات دیگر.

از همه کسانی که برای زنده نگهداشتن و رشد و گسترش فرهنگ سرزمین و زادگاه آباء و اجدادی خود یاریگر ما هستند صمیمانه سپاسگزاریم.

با احترام/ عین اله آزموده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۸ خرداد ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام آقای آزموده عزیز٫ به شما تبریک می گویم بابت چاپ این اثر ارزشمند. شما یکی از مفاخر و افتخارات ما و منطقه ما هستید.
راستی در « واوسر سلام » منتظرتم خبر هایی در باره یادواره شهدا گذاشتم. فکر کنم دوست داشته باشید و یه خواهش از شما داشتم هر زمانی که ۳۴ سوال طرح شد و در واوسر سلام گذاشتم شما بی زحمت در سایت پربیننده سادوا نیز درج فرمایید تا تمام شهید دوستان منطقه ببینند و در مسابقه کتبی شرکت کنند. البته جوایز این مسابقه که ۱۲ نفر به نیت ۱۲ شهید واوسر می باشند قابل توجه است.
……………………………………………..
سادوا: سلام و از لطف شما بسیار سپاسگزارم.
متاسفانه دوستان ستاد یادواره شهدای واوسر تاکنون کمترین اطلاعاتی در باره مراسم یادواره شهدای امسال که در روستای میرافضل برگزار خواهد شد، منتشر نکرده اند و به نظرم اینگونه انحصاری برخورد کردن با یادواره شهدا روش درستی نیست. سایت های منطقه از جمله سادوا همواره در نشر و ترویج فرهنگ شهادت و یادمان شهدا پیشقدم بوده اند.
درباره بقیه موضوعات نیز با کمال میل همکاری خواهیم کرد.

مصطفی محمدی واوسری گفت

سلام خدمت جناب آقایان آزموده ی عزیز یعنی هم آقا عین الله آزموده و هم آقا نعمت الله آزموده
با معلومات کم و اخباری که دارم میدونم که همچین جمع آوری ایی بسیار کار سخت و زمان بریه! و بابت به نتیجه رسیدن و بالاخره به چاپ رسیدن اولین جلد از این مجموعه تبریک میگم و امیدوارم ادامه ی کار به این سختی پیش نره. عکس و طرح روی جلد هم مناسب و جالبه. دست زحمتکشان این مجموعه درد نکنه و حسابی خسته نباشید.
از اونجایی که سالها قبل مقداری از دست نوشته های مطالب این جلد رو دیده بودم و انصافا لذت بردم، مشتاقانه منتظر خوندنش می مونم و خوندنش رو به دوستانم توصیه میکنم.
…………………………………………..
سادوا: سلام جناب محمدی عزیز و سپاس از محبت شما برای تشویق ما و اشتیاق شما را تحسین می کنم. امیدوارم با حمایت همه فرهنگ دوستان منطقه دوسرشمار بتوانیم این راه دراز را ادامه بدهیم.

ساداتی تیله بنی گفت

آقای آزموده سلام و خسته نباشید. از شما و از آقا نعمت بخاطر این کار فرهنگی بسیار خوب خیلی تشکر دارم. هر چه زودتر دوست دارم که این کتاب را ببینم و بخوانم. در مورد اسم این کتاب قبلا هم گفته بودم اگر ” پیرن گفته اهالی منطقه دوسرشمار ” ذکر می شد خوب بود ولی این حق مولف است که با زحمتی که کشیده نام اثر را به سلیقه و اندیشه خود انتخاب کند. اگر چه تمام روستاهای منطقه با داشتن یک فرهنگ بسیار نزدیک و گفتارهای شبیه به هم، یکی می باشند. در کل به شما برادران در تدوین این اثر تبریک گفته و آرزوی توفیق بیشتر شما و دیگر عزیزان را دارم.
…………………………………………………
سادوا: جناب ساداتی عزیز سلام و سپاس از همکاری صادقانه شما در تدوین این کتاب. یقیناً حق با شماست ولی شاید بعضی جاها می بایستی کمی جمع تر و یا بازتر عمل کنیم که ما در این کتاب هر دو مورد را با هم انجام دادیم. یعنی هم نام بالاده و هم نام منطقه دوسرشمار و روستاهای آن را آورده ایم.

با سلام خدمت آقای آزموده، نگارش کتابی تحت عنوان فرهنگ عامیانه روستایمان نه تنها وزن فرهنگی خاک اجدادیمان را نشان می دهد بلکه نظر هنرمندانه شما در چاپ و نگارش یک اثر به صورت کتاب کاری در خور تحسین است و تبریک صمیمانه ما را بپذیرید و ممنون از اینکه از قلم شخصیتی فرهنگ دوست مازنی چون استاد حسین اسلامی بزرگوار در مقدمه کتابتان استفاده نمودید، در جائی که سرانه فضای مطالعه در استانمان پائین تر از نرم کشوری است مشکلات مادی نیز در عرصه توسعه فرهنگی در کشورمان به ناچار پذیرفتنی است امیدواریم با استقبال دوستداران فرهنگ و مطالعه از خرید این اثر ماندگار موانع کاری شما هم برطرف گردد. باز هم تقدیر و تشکر از بابت توجه به مثلها و کنایه های دیارمان که شاید وجوه اشتراک زیادی با برخی از اقوام ایرانی نیز داشته باشد.
…………………………………………………..
سادوا: یا سلام و سپاس٫ هر روز که می گذرد فشار ناشی از دو سال به تاخیر افتادن چاپ این کتاب بخاطر مشکلات مادی بر دوشم بیشتر می شود. کاش هر خواننده سادوا فقط یک جلد را پیش خرید می کرد. متاسفم که بگویم پس از سه روز هنوز یک جلد هم پیش خرید نشده است.