انالله و انا الیه راجعون/ با خبر شدیم که آقای علی بخش کاردگر بالادهی دارفانی را وداع گفته اند. مراسم تشییع جنازه ساعت ۳ بعدازظهر چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ از منزلش در روستای للـه مرز بهشهر برگزار و در مزار روستای حسین آباد بهشهر بخاک سپرده خواهد شد. آقای کاردگر مدتی در بستر بیماری بودند و شامگاه سه شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۴ دارفانی را وداع گفتند.

با سپاس از آقای محمود کاردگر برادرزاده اش برای ارسال خبر.

…………………………………………………………………

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب همدردی و تاسف عمیق قلبی خود را از این مصیبت اعلام داشته و به خانواده داغدارش به ویژه همسر گرامی و فرزندانش، برادرش حاج خدابخش و دیگر برادرزاده هایش و سایر بستگان به سوگ نشسته تسلیت گفته و برای آن عزیز تازه درگذشته رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت دارند. یادش گرامی.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۶ تیر ۱۳۹۴
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
اسماعیل توبه بالادهی گفت

خانواده محترم مرحوم کاردگر
انا لله و انا الیه راجعون
در اینجا لازم است از طریق این رسانه این مصیبت دردناک را خدمت خانواده آن عزیز و دیگر  بستگان  تسلیت گفته و آرزوی مغفرت و آمرزش برای مرحوم و صبر جزیل برای بستگان وی از درگاه خداوند متعال مسئلت نماییم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

صادقعلی توبه گفت

مصیبت وارده را به تمام صاحبان مصیبت و بستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه خدای متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی را مسئلت دارم.

سید مجید موسوی بالادهی گفت

باسلام:
خانواده محترم علی بخش کاردگر
دراینجا لازم است مصیبت وارده را به خانواده کاردگر و به فرزندانشان جناب اصغر کاردگر و برادر بزرگوارش حاج خدابخش کاردکر تسلیت عرض نماییم و برای بازماندگان آن مرحوم از خدا طلب صبر مسئلت دارم.