متاسفانه با خبر شدیم که آقای سیدحسین ساداتی بالادهی برحمت خدا رفته است. مرحوم سیدحسین ساداتی بالادهی که به حاج میرآقاجان معروف می باشد، فرزند مرحوم میرصالح و پدر آقایان میرصالح، سید حمزه، میرشجاع و ساکن روستای « نوده پایین » شهرستان ساری بودند. مرحوم ساداتی در روز جمعه ۱۱/۹/۱۳۹۰ مصادف با ۶ محرم الحرام سال ۱۴۳۳ قمری، در ساعت ۱۱:۴۵ دقیقه در سن ۷۰ سالگی و بر اثر سکته ی مغزی جان به جان آفرین تسلیم کردند. پیکر آن مرحوم در بعدازظهر همان روز با حضور جمعی از بستگان و فامیل، اهالی بالاده و منطقه ی دو سرشمار بخش چهاردانگه ساری و  نیز اهالی روستای نوده تشییع و در قبرستان عمومی روستای نوده به خاک سپرده شد.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده مراتب تسلیت و همدردی خود را بخانواده داغدار ساداتی و فرزندانش آقایان میرصالح، سید حمزه، میرشجاع و سایر بازماندگان نسبی و سببی اعلام داشته و برایشان صبر و اجر از درگاه خداوند بزرگ را مسئلت داشته و برای آن مرحوم غفران الهی و هم نشینی با جدش اباعبدالله الحسین (ع) در بهشت برین را مسئلت دارند.

لازم به ذکر است که چندی پیش نیز خواهر آن مرحوم، بانو سیده رقیه ساداتی مادر آقایان سید میکائیل و سید حسن ساداتی نیز برحمت خدا رفته بودند. روحشان شاد.

نقل از سایت چهل چنته دوسرشمار

………………………………………………..

سایت سادوا از همه اهالی محترم روستای بالاده و منطقه دوسرشمار درخواست می کند که خبرهای مربوط به این روستا و منطقه را برای ما ارسال کنند تا در سایت سادوا قرار داده و به آگاهی دیگر همولایتی ها نیز برسد.

تلفن سامانه پیام کوتاه سادوای بالاده:  ۳۰۰۰۷۶۵۰۰۰۳۳۳۲

ایمیل سایت سادوا: sadva86@gmail.com


 


وب سایت چهل چنته این مصیبت وارده را به خانواده و بستگان آن مرحوم به ویژه پسرانش، تسلیت گفته و برای آنها صبر و برای آن مرحوم آمرزش را از خداوند متعال خواستاریم.

از این که این خبر را با کمی تاخیر به اطلاع شما رسانده ایم عذر خواهی می کنیم. علت این تاخیر نبود اطلاعات کافی در مورد آن مرحوم بوده است.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۸ آذر ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب
سیدعلی موسوی تیله بنی گفت

مصیبت وارده را تسلیت عرض می کنم

صادقعلی توبه گفت

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت تسلیت عرض مینمایم