بسیج جلسه ی شورای پایگاه شهدای امامزاده میر افضل منطقه ی دوسرشمار و تعدادی از پاسداران روستای بالاده  در شب سه شنبه ۲۲/۹/۹۰ در منزل آقای احمد نظری واقع در روستای شهیدآباد شهرستان بهشهر با عنوان « تفاهم و هم اندیشی و ائتلاف بین اعضای پایگاه امام زاده میر افضل و برادرانی از روستای بالاده » تشکیل

شد. موضوع این جلسه آشنایی، هماهنگی و تفاهم بر ایجاد یک پایگاه بسیج مقتدر در منطقه بوده که با حضور آقای دوستعلی کاووسی لنگری مسئول حوزه ی مقاومت حضرت ابوالفضل (ع) تلمادره بخش چهاردانگه ساری و تعدای از اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای امامزاده میرافضل و تعدادی از برادران روستای بالاده تشکیل شد. پس از قرائت آیاتی از کلام الله مجید و ذکر صلوات، آقای کاووسی سخنانی در مورد چگونگی فعالیّت پایگاه فوق عنوان کردند .

سپس درخواست جمعی از برادران روستای بالاده را مبنی بر ایجاد یک پایگاه مستقل به نام بسیج شهدای بالاده برای حاضرین اعلام و بیان داشتند که با توجه به نبود جمعت دائم در منطقه دوسرشمار ، وجود یک پایگاه مستقل در روستای بالاده خارج از ظرفیت منطقه می باشد و از دوستان بالادهی درخواست کرد که با همین پایگاه فعال فعلی (شهدای امامزاده میرافضل) همکاری شود تا اینکه یک پایگاه مقتدر و توانمند ایجاد شود و حتی مسئولیّت پایگاه فوق به عهده ی برادران بالادهی و اعضای شورای انتخابی آنان اداره شود. با این پیشنهاد آقای کاوسی نه تنها هیچ گونه مخالفتی از جانب مسئول و اعضای شورای فعلی پایگاه امامزاده میرافضل نشده، بلکه کاملاً مورد استقبال گرم و گشاده رویی آنان نیز قرار گرفت.

سپس مسئول پایگاه امامزاده میرافضل چگونگی شکل گیری پایگاه از سال ۱۳۶۳ تا سال ۱۳۸۴ و از سال ۱۳۸۴ با عضو گیری جدید و فعالیّت و تعین اعضای شورا از بین بسیجیان تمام روستاهای منطقه تا به امروز را تشریح کرده و با استقبال از پیشنهاد مسئول حوزه و درخواست مجدد بر ایجاد همدلی و اتحاد بین تمام اعضای بسیج روستاهای منطقه در یک پایگاه واحد با نام فراگیر و حضور همه جانبه در پیشبرد اهداف بسیج تاکید نمودند.

 سپس هر یک از حاضرین به ارائه ی نظرات خود پرداخته و از بین برادران روستای بالاده نیز تعدادی بر تقویت پایگاه فعلی و اتحاد و همدلی بیشتر تاکید داشته و با نظرات آقای کاوسی مسئول حوزه تلمادره و مسئول پایگاه  بسیج امامزاده میرافضل موافقت نموده و تعدادی نیز با ارائه ی دلایلی، ضمن تاکید بر همدلی خواستار تشکیل پایگاه مستقلی با نام شهدای بالاده شدند.
در ادامه جلسه، آقای کاوسی مسئول حوزه نیز مجدداً با بیان اینکه منطقه ظرفیت داشتن دو پایگاه  بسیج را به علت عدم سکونت دائمی ندارد، بر تقویت و فعال نگه داشتن پایگاه فعلی منطقه و دعوت به همکاری و همیاری بیشتر تاکید نموده و ضمن احترام به نظر دوستان بالادهی، اظهار داشتند که نتیجه ی این جلسه و درخواست آنان را پس از در جریان گذاشتن با مسئولین بالاتر متعاقباً اعلام خواهم کرد.

 در پایان این نشست از حاضرین به صرف شام از طرف آقای احمد نظری پذیرایی گردید. این نشست با ذکر صلوات و قرائت فاتحه به پایان رسید.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۲۳ آذر ۱۳۹۰