نجات کوهنوردان و مسافران گرفتار در برف و کولاک توسط پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان سمنان / گروهی از کوهنوردان ساروی که در مسیر صعود به ارتفاعات تویه و دِروار در اطراف دامغان گرفتار برف و کولاک شدید شده بودند با تلاش ماموران پایگاه امداد و نجات هلال احمر استان سمنان مستقر در سه راهی فولادمحله نجات یافتند. آقای علیرضا قاسمپور رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ساری در تماس با سایت سادوا اعلام کردند که این گروه از کوهنوردان (۸ نفر) پس از گرفتار شدن در برف شدید توسط امدادگران هلال احمر استان سمنان مستقر در سه راهی دامغان – فولادمحله – ساری نجات داده شدند و از بعدازظهر پنجشنبه ۱۳ بهمن تا روز شنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۰  در کمپ این پایگاه اسکان داده شدند. هم چنین حدود ۷۰ نفر از مسافران جاده ساری – سمنان و دامغان نیز توسط ماموران این پایگاه نجات داده و در این کمپ تحت مراقبت و پذیرایی قرار گرفتند. این گروه از کوهنوردان اکنون در دامغان به سر برده و با مساعد شدن وضعیت هوا و باز شدن جاده به ساری بر می گردند.

رئیس هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان ساری مراتب سپاس قلبی خود را از امدادگران زحمتکش و فرشتگان نجات به ویژه جناب آقای فیروزبخت و قاسمی اعلام داشته و برایشان آرزوی تندرستی و بهروزی نمودند.

………………………………………………………….

مدیریت سایت سادوای بالاده نیز ضمن قدردانی از امدادگران ایثارگر این پایگاه، برایشان آرزوی اجر معنوی از درگاه خداوند بزرگ را خواستار است.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۶ بهمن ۱۳۹۰