برگزاری یادواره ۱۹۵ شهید چهاردانگه در روستای اراء/ به گزارش خبرگزاری چهاردانگه نیوز، یادواره ۱۹۵ شهید چهاردانگه در روستای اراء با حضور بیش از سه هزار نفر صبح  روز پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ برگزار گردید. به همت اهالی و ستاد برگزار کننده یادواره شهدا ی روستای اراء ، یادواره ۱۹۵ تن از شهدای چهاردانگه ساری صبح روز پنج شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۱ با حضور جمع زیادی از خانواده های معظم شهدا و مردم ولایتمدار چهاردانگه و مسئولین استانی و شهرستانی در روستای اراء برگزار گردید.

 


در این یادواره علی اکبر طاهایی استاندار مازندران، امیر میرشفیعی جانشین فرمانده لشگر ۳۰ پیاده گرگان، سردار علی مویدی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی، سردار شاهچراغی فرمانده سپاه کربلای مازندران، سردار استاد حسینی فرمانده سپاه قائم استان سمنان، مسعود صفری مدیر کل سازمان بازرسی استان سمنان ، کاظم زاده مدیر کل شرکت دخانیات استان مازندران، حسینی نژاد فرماندار ساری، زارعی فرماندار اسبق شهرستان ساری و دیگر فرماندهان و کارکنان سپاه پاسداران، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی، محیط زیست، منابع طبیعی و مدیران کل استان مازندران و مدیران شهرستان ساری و علی الخصوص مدیران منطقه چهاردانگه  حضور داشتند.

حجت الاسلام سیداحمد میرعمادی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و سخنران یادواره ۱۹۵ شهید چهاردانگه در سخنان خود ضمن بیان عظمت مقام شامخ شهدا اظهار داشت در زمانی که من و شما در خواب بودیم چه کسی در صحرای طبس از این میهن دفاع کرد و خداوندی که قدرت خود را در صحرای طبس به مستکبران نشان داد  همیشه پشتیبان این ملت است.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان به استناد به حدیث پیامبر  (ص) افزود : شهید از هفتاد نفر شفاعت می کند و این مقامی است که خداوند به شهدا داده است.

اسماعیل امینی بخشدار چهاردانگه در این مراسم خدمت خانواده های شهدا، میهمانان و مسئولین حاضر در جلسه خیر مقدم عرض نمود و با ارائه گزارشی از عمکرد بخشداری چهاردانگه جهت برگزاری یادواره ۱۹۵ شهید چهاردانگه از استاندار مازندران درخواست نمود توجهات بیشتری نسبت به مشکلات این منطقه نماید.
در این مراسم گروه سرودی که در سطح کشور بسیار مطرح هستند از استان قم برای اجرای برنامه خود به روستای اراء آمدند.
در بین نماز ظهر و عصر به پاس قدرانی از خانواده های شهدای روستای اراء لوح یادبودی از سوی ستاد برگزاری یادواره شهدای چهاردانگه به خانوادهای شهدای روستای اراء تقدیم گردید.

 حضور بیش از سه هزار نفر در یادواره شهدای چهاردانگه در روستای اراء سبب گردید با توجه به فضای بسیار زیاد داخل چادر، بسیاری از میهمانان در بیرون از چادر بنشینند.

…………………………………………………………………………………………………..
سادوا: از بین ۱۹۵ شهید گرانقدر چهاردانگه، تعداد ۳۴ شهید والامقام متعلق به روستاهای منطقه دوسرشمار ( بالاده، پایین ده، تیله بن، قلعه، میرافضل و واوسرنو ) می باشند که روستای بالاده ۲۰ شهید، روستای قلعه ۳ شهید و روستای واوسر ۱۱ شهید تقدیم اسلام و انقلاب کرده اند و امیدواریم در سال های آینده، این مراسم بزرگ در منطقه دوسرشمار هم برگزار شود.

 

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۸ شهریور ۱۳۹۱
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

مطلب زیبا و جالبی دارید..
یادداشت:
مردی که خواب را از چشمان دشمن ربود!!
این مطلب را لطفا دیدن کنید…