اطلاعیه نشست انتخاب اعضای جدید هیئت امنای مسجد و حسینیه بالاده / به اطلاع اهالی محترم بالاده می رساند که با توجه به پایان مدت احکام هیئت امنای مسجد امامزاده اسماعیل و تکیه سیدالشهدا و با توجه به درخواست اهالی محترم بالاده، جلسه انتخاب اعضای جدید هئیت امنا در تاریخ ۲۲ آبان ۱۳۹۲ (چهارشنبه شب، دهم محرم) و بعد از پایان مراسم عزاداری در تکیه بالاده برگزار می شود. از اهالی محترم بالاده برای حضور در این جلسه دعوت به عمل می آید.

ضمناً کسانیکه تمایل به عضویت در هیئت امنای مسجد امامزاده اسماعیل و تکیه سیدالشهدای بالاده را دارند، جهت ثبت نام به آقای سیدفخرالدین ساداتی عضو شورای اسلامی بالاده مراجعه و یا با همراه ایشان به شماره ۰۹۱۱۳۵۳۶۰۳۳ تماس حاصل نمایند.

این اطلاعیه به منزله دعوت رسمی بوده و از طریق سامانه پیام کوتاه سادوا نیز پیامک این نشست ارسال خواهد شد. خواهشمند است کسانی که این اطلاعیه را می خوانند و پیامک را دریافت می کنند به سایر هم محلی ها نیز برای حضور در این جلسه اطلاع دهند.   

                                                                                       با تشکر / شورای اسلامی بالاده

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۸ آبان ۱۳۹۲
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

سلام آقای آزموده. از کدوم درخواست صحبت می کنید؟ این اطلاعیه چیزی جز به پاشدن جنجال نداشت. فقط در شب دهم محرم اعصاب مردم حاضر در تکیه رو بهم زد. آخرش هم با مخالفت شدید افراد حاضر مواجه شد. ضمناً خانم سکینه چهاردهی که نفراول شورای بالاده هستن اصلاً از این موضوع مطلع نبودن. یعنی نظر نفراول شورا برای درج اطلاعیه توی سایت مهم نیست؟ به نظر بنده این بی احترامی به رأی مردمه. باتشکر.
………………………………………….
سادوا: سلام آقا اسحاق عزیز٫ سایت سادوا وظیفه اش اطلاع رسانی موضوعات بالاده هست و اینکه نفر اول شورا از این موضوع بی اطلاع بوده مسئله ای است که اعضای شورای اسلامی بالاده باید بین خودشان حل کنند و هیچکس دیگری نباید در انجام وظایف شورا دخالت و یا کارشکنی کند و وظیفه بنده هم نیست که وقتی دو نفر از اعضای شورا برای درج این اطلاعیه درخواست می کنند؛ بخواهم تاییدیه تمام اعضای شورا را بگیریم. تازه این مسئله چیز خاصی نبوده که به جنجال کشیده شود! (و بنده هنوز از صحت و سقم این موضوع بی اطلاع هستم). همه روستاها برای مسجد و حسینیه خود؛ هیئت امناء انتخاب می کنند و دلیل اینکه چرا در بالاده (به فرموده شما) به جنجال کشیده شد را باید در رفتارهای فردی خود جست و جو کنیم. امید که این نوع جلسات به تفاهم بیشتر بین ما اهالی بالاده بیانجامد.

حقیر اظهارات آقای اسحاق را بطور جدی تکذیب می کنم و هرگز جنجالی یا مشاجره ایی در کار نبود و تمام شرکت کننده گان در کمال دوستی و دلسوزی و همدلی بطور آزادانه نظرات خودرا اعلام کردند و سرانجام نتیجه خوبی داشته که نهایتا” با تصویب اکثر حاضرین، چهار نفر از پنج نفر اعضای هیات امنای مسجد و حسینیه بالاده انتخاب شدند و یک نفر دیگر که نیاز به انتخاب نبود طبق قانون فرمانده محترم پایگاه بسیج می باشد و جمعا” پنج نفر می شود را قرار است در فرصت مقتضی به اداره اوقاف استان معرفی شوند.
……………………………………….
سادوا: جناب آقای توبه سلام. از اطلاع رسانی و یادداشت شما بسیار سپاسگزاریم. متاسفانه دلیل این یادداشت «اسحاق» را نمی دانیم ولی همانطور که در جوابیه سادوا به نظر ایشان داده شده، صحت و سقم حرفشان مورد تردید بوده است. از اعضای شورای محترم اسلامی بالاده نیز تاکنون گزارشی برای این انتخابات به سادوا داده نشده است و قرار است امروز تا فردا گزارشی برای ما بفرستند.

حسین دهبندی بالادهی گفت

سلام آقای آزموده. سوال دارم، هیت امنای بالاده چه کسانی هستند.
…………………………………
سادوا: سلام. هیئت امنای مسجد و تکیه را هنوز به ما اعلام نکرده اند تا در سایت معرفی شان کنیم.