تسلیت به خانواده آقای رضا اسکندری و حاج نعمت اشرف نوبری

با خبر شدیدم که دبیر گرامی آقای رضا اسکندری ( فرزند آقای نورالله اسکندری و ساکن روستای یکه توت بهشهر ) در غم از دست دادن دختر عزیزش دوشیزه فرزانه اسکندری ( ۱۳ ساله و نوه حاج نعمت اشرف نوبری ) که به علت بیماری دارفانی را وداع گفته، عزادار می باشد.

هم چنین با خبر شدیم که همسر مکرمه جهادگر بسیجی و جانباز شیمیایی مرحوم حاج احمد اشرف نوبری معروف به حاج نصرت نوبری ( ساکن روستای للـه مرز بهشهر ) نیز دارفانی را وداع گفته است.

اعضای انجمن فرهنگی سادوای بالاده به نیابت از مردم بالاده این مصیبت ها را به خانواده داغدار اسکندری و اشرف نوبری تسلیت عرض کرده و برای آن عزیزان سفر کرده رحمت الهی و برای بازماندگان صبر و بردباری مسئلت دارند. خدایشان بیامرزاد.

authorنوشته: انجمن فرهنگی سادوا dateتاريخ : ۱۹ آبان ۱۳۹۰
entry نظرات دیگران در مورد این مطلب

اقای رضا اسکندری . درود
تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم
امیدوارم که غم آخر زندگی تان باشد

خانواده مرحوم حاج احمد نوبری
کل من علیها فان و یبقی وجه ربک ذو الجلال و الاکرام. ضایعه درگذشت مادر مهربان و مومنه تان را از صمیم قلب تسلیت عرض می کنم . خداوند متعال روح پاکش را با سرورش فاطمه زهرا محشور نماید و به بازماندگان صبر جزیل عنایت فرماید.

اقای رضا اسکندری
در غم از دست دادن عزیزان به سوگ نشستن صبری میخواهد عظیم ، برای شما و خانواده محترمتان صبر و شکیبایی و برای آن عزیز در گذشته غفران و رحمت واسعه الهی را خواستارم

مصیبت وارده را به خانواده های اسکندری و اشرف نوبری تسلیت می گویم.

خاموش شدن این شمع نورانی را خدمت خانواده محترم اسکندری تسلیت عرض می کنیم و از خداوند یکتا ترفیع درجات آن بزرگوار در بهشت برین و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان را خواهانیم.

ساداتی تیله بنی گفت

مصیبت وارده را به آقا رضا و سایر بستگان و خانواده بزرگ بالاده و دوسر شمار تسلیت عرض می نمایم

آقای آزموده عزیز سلام
پارکت سایت تلسی از امروز راه اندازی شده شما می توانید آدرس سایت روستای قلعه رو تغییر دهید:
سایت تلسی:روستای قلعه
http://www.talsi.ir
با تشکر:
فولادی قلعه

مصیبت وارده را به صاحبان مصیبت خانواده های اسکندری و اشرف نوبری صمیمانه تسلیت عرض نموده و برای عزیزان از دست رفته غفران الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل را از درگاه خداوند سبحان مسئلت دارم .

عمو رضا خبر درگذشت فرزانه عزیزمان چنان سنگین و جانسوز است که به دشواری به باور می نشیند ولی در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره ای جز تسلیم و رضا نیست. خداوند قرین رحمتش فرماید و به شما تلاشگر عرصه تعلیم و تربیت و خانواده محترمتان صبری جزیل و طول عمری با برکت عنایت فرماید.